{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین کلیپ از موسیقی متن فیلم Batman در «روز بت‌من» منتشر شد

اولین کلیپ از موسیقی متن فیلم Batman در «روز بت‌من» منتشر شد
کدخبر : 6470

«مایکل جاکینو» آهنگساز فیلم «بت‌من» (The Batman) که فیلم‌هایی چون «دکتر استرنج» (Doctor Strange)، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming)، سریال «گمشده» (Lost) و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد، و برای انیمیشن «بالا» (Up) پیکسار برنده اسکار شده، همزمان با «روز بت‌من» اولین کلیپ از موسیقی متن اثر جدیدش به کارگردانی «مت ریوز» را رونمایی کرد.

به گزارش هنر ا‌م‌روز به نقل از سینما نیوز، جاکینو در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «روز بت‌من را به همه تبریک می‌گویم! سخت مشغول کار بوده‌ایم و مشتاقیم که آنچه ساخته‌ایم را با شما به اشتراک بگذاریم.»

این آهنگساز سال گذشته در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که برداشت «مت ریوز» از «بت‌من» به اعتقاد او «تازه» می‌نمایاند: «عاشقش شده‌ام. فکر می‌کنم کاری که او در حال انجام دادنش است بسیار جذاب است، و تازه و متفاوت به نظر می‌رسد. به همان شکلی هیجان‌زده‌ام که وقتی رمان‌های مصور جدید یا کتاب‌های کامیک بیرون می‌آمدند و برداشتی تازه ارائه می‌دادند.»

جاکینو اضافه کرده بود: «برای انجام هر آنچه می‌خواستم آزادی عمل کاملی احساس می‌کردم. مت همیشه تأکید می‌کرد که این «بت‌من» ماست، این ایده ماست. آنچه که من هنوز در مورد کامیک‌های بت‌من و داستان‌های مصور آن دوست دارم این است که هریک از هنرمندان، هریک از این مؤلفان کار خودشان را ارائه می‌دهند و بت‌من خودشان را خلق می‌کنند.»

«رابرت پتینسون» نقش «بروس وین» یا «بت‌من» را بازی می‌کند که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده و وارث ثروت آنان است. ریوز پیش‌تر فاش کرده بود که فیلم یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «زن گربه‌ای» با بازی «زوئی گراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. نقش «کمیسر جیمز گوردن» نیز به «جفری رایت» سپرده شده است.

ریوز نیز همزمان با «روز بت‌من» تصویری از خود در حال تدوین فیلم منتشر کرده و می‌نویسد: «لحظه‌ای از اتاق تدوین بیرون آمدم تا بگویم «روز بت‌من» مبارک! مشتاقم که هرچه زودتر جزئیات بیشتری از فیلم را تا چهار هفته آینده در رویداد «دی‌سی فندوم» به اشتراک بگذارم.»

«بت‌من» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها