{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انیمیشن «برگشت ناپذیر» تاثیر نوستالژی بر زندگی آدم‌ها را روایت می‌کند

انیمیشن  «برگشت ناپذیر» تاثیر نوستالژی بر زندگی آدم‌ها را روایت می‌کند
کدخبر : 6483

انیمیشن «برگشت‌ ناپذیر» به کارگردانی شیدا کاشی و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آماده نمایش شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، انیمیشن «برگشت‌ ناپذیر» به کارگردانی شیدا کاشی و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با موضوع تاثیر نوستالژی بر زندگی آدم‌ها آماده نمایش شد.

شیدا کاشی درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: «برگشت‌ ناپذیر» با تکنیک دو بعدی و در مدت زمان ۸ دقیقه تولید شده است. برای تولید این انیمیشن دو سال و نیم زمان گذاشتیم و در حال حاضر آماده نمایش شده است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «کشوری، توسط کشور دیگری اشغال شده و تنها یک بازمانده در آن باقی مانده است. بازمانده، در بیگانگی و غربت، سال ها در تلاش بوده تا معناهای از دست رفته زندگی اش را دوباره بازیابد…»

کاشی درباره دلیل انتخاب این سوژه عنوان کرد: نوستالژی و تاثیر عمیق آن بر زندگی آدم ها، اولین چیزی‌ست که «برگشت ناپذیر» را به وجود آورد. این موضوع که آدم‌ها، پس از آن‌که وطن‌شان نابود می‌شود و معناهای ریشه‌دار زندگی‌شان خدشه‌دار می‌شود، قدم در چه مسیری می‌گذارند؟ بخشی از دغدغه من بود و ایده ساخت این انیمیشن شد.

عوامل تولید «برگشت ناپذیر» عبارتند از نویسنده و کارگردان: شیدا کاشی، آهنگساز: حمید پاکدل، نوازنده: پویان زادمجید، صداگذاری: حمید پاکدل، پوریا رحیمیان، خواننده: اما، طراح بک‌گراند: مرضیه عرفان منش، طراح کاراکتر: ابوالفضل برومندی، انیمیت: رشید عابدینی، امین نرمیسا، حامد شاملو، علی جاوید، فرگل قدیمی، شهریار بیرانوند، نریتور: مهدی بیاتی، طراح استوری برد: شهریار بیرانوند، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها