{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ری لایوتا» از خراب شدن نمای به‌یادماندنی فیلم Goodfellas با اشتباه یکی از بازیگران می‌گوید

«ری لایوتا» از خراب شدن نمای به‌یادماندنی فیلم Goodfellas با اشتباه یکی از بازیگران می‌گوید
کدخبر : 6487

اولین برداشت نمای ترکینگ شات به‌یاد‌ماندنی فیلم «رفقای خوب» (Goodfellas) با اشتباه یکی از بازیگران در آخرین لحظات خراب شده است. «ری لایوتا» بازیگر آن فیلم به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» به‌تازگی در مصاحبه با «شوی ریچ آیزن» از فیلم جدیدش «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) و فیلم کلاسیک «رفقای خوب» گفته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، لایوتا در «خیل قدیسان نیوآرک» که پیش‌درآمدی برای سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) خواهد بود، نقش «آلدو «هالیوود دیک» مالتیسانتی» را بازی می‌کند که پدر «کریستفر مالتیسانتی» با بازی «مایکل امپریولی» در سریال شبکه اچ‌بی‌او است.

لایوتا در مورد «خیل قدیسان» به کارگردانی «دیوید چیس» می‌گوید: «تا حدی که برای یک فیلم مافیایی امکان دارد اثری بی‌پرده است.» او اضافه می‌کند که مخاطبین برای در فیلم نیازی به دیدن سریال «سوپرانوها» ندارند.

این بازیگر جزئیات زیادی در مورد «خیل قدیسان» فاش نمی‌کند اما ماجرای جالبی در مورد فیلم برنده اسکار «رفقای خوب» اسکورسیزی به اشتراک می‌گذارد. لایوتا می‌گوید ترکینگ شات نمادین فیلم در آخرین لحظات برداشت اول خراب شده است.

لایوتا می‌گوید: «حدود ۱۰۰ سیاهی لشکر وجود داشت، و ما از آشپزخانه عبور می‌کردیم، مردی را داشتیم که می‌خواست میزش را انتخاب کند و ناگهان، در مرکز اتفاق قرار می‌گرفتیم. شخصیت [کارن] می‌گوید: «شغلت چیست؟» و من جواب می‌دهم: «ساخت‌وساز می‌کنم.» و بعد دوربین به سمت «هنری یانگمن» می‌رود و پس از همه این اتفاقات، او جملاتش را فراموش کرد. شوخی‌های خودش را فراموش کرد. این بود که باید دوباره فیلمبرداری‌اش می‌کردیم چون کل ماجرا یک نما بود.»

لایوتا تأکید می‌کند که او و «جو پشی» لحظه کلاسیک «چرا گفتی خنده‌دار است؟» را بداهه‌پردازی کرده‌اند پس از آنکه پشی ماجرایی را نقل می‌کند که در وضعیتی مشابه گرفتار شده است.

«خیل قدیسان نیو‌آرک» ۱ اکتبر از اچ‌بی‌او مکس و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها