{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«کریس راک» کمدین مشهور، به ویروس کرونا مبتلا شد

 «کریس راک» کمدین مشهور، به ویروس کرونا مبتلا شد
کدخبر : 6521

«کریس راک» کمدین آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از سینمانیوز، کریس راک که اخیراً در فیلم «اسپایرال: از کتاب اره» (Spiral: From the Book of Saw) دیده شده، امروز یکشنبه (۱۹ سپتامبر) تأیید کرد که تست کرونای او مثبت شده است. راک می‌نویسد: «سلام دوستان. همین حالا متوجه شدم که کووید دارم، باور کنید که بهتر است این بیماری را نگیرید. واکسینه شوید.»

راک یکی از چندین ستاره فیلم بعدی «دیوید او. راسل» است. او در این فیلم در کنار «مارگو رابی»، «کریستین بیل»، «جان دیوید واشینگتن»، «زویی سالدانا»، «رامی مالک»، «مایکل شنان»، «رابرت دنیرو»، «آندریا رایزبورو»، «تیموتی اولیفانت» و «تیلور سوییفت» نقش‌آفرینی کرده است. عنوان رسمی این فیلم همچنان نامشخص است اما هفته گذشته گزارش شد که تازه‌ترین اثر راسل ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

راک ۵۶ ساله چهار جایزه امی در کارنامه دارد و در اوایل دهه ۱۹۹۰ با «اجرای زنده شنبه شب» نامی برای خود دست و پا کرد. او سپس در چندین فیلم کمدی از جمله «آدم‌بزرگ‌ها» (Grown Ups) ظاهر شد و در سال‌های ۱۹۹۶، ۲۰۱۴، و ۲۰۲۰ برای اجرا به «اجرای زنده شنبه شب» بازگشت.

راک در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» فاش کرده است که چندین مرتبه پیشنهاد بازی در «سوپرانو» را رد کرده است. راک می‌گوید: «گاهی به قدری برای چیزی احترام قائل هستی که نمی‌خواهی در آن مشارکت کنی. چندین سال قبل، وقتی برنامه خودم را در اچ‌بی‌او داشتم، در اوج پخش سریال «سوپرانوها»، چند پیشنهاد بازی در سریال را دریافت کردم، اما فکر کردم: «بیش از حد دوستش دارم، نمی‌خواهم خرابش کنم.»»

راک در فصل چهارم سریال «فارگو» شبکه اف‌اکس نیز نقش‌آفرینی کرد و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در یک مینی‌سریال از طرف جلقه منتقدین تلویزیونی شد.

 

 
 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها