{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد شدید تدوین‌گر ابتدایی Star Wars از تهیه‌کنندگان : «از «جنگ ستارگان» هیچ نمی‌دانند»

انتقاد شدید تدوین‌گر ابتدایی Star Wars از تهیه‌کنندگان : «از «جنگ ستارگان» هیچ نمی‌دانند»
کدخبر : 6583

«مارشا لوکاس» می‌گوید فیلم‌های جدید «جنگ ستارگان» (Star Wars) دیزنی را نمی‌پسندد. لوکاس که در حال مصاحبه در مورد کتاب‌های جدید این چندگانه نوشته «جی.دابلیو. رینزلر» بود، از تصمیمات «کتلین کندی» تهیه‌کننده فیلم‌های «جنگ ستارگان» و رئیس کمپانی لوکاس‌فیلم و «جی.جی. آبرامز» کارگردان انتقاد کرده و می‌گوید کشته شدن شخصیت‌های «هان سولو» و «لوک اسکای‌واکر» او را بیش از هرچیز خشمگین ساخته است.

لوکاس برای تدوین قسمت اول «جنگ ستارگان» به همراه «پل هرش» و «ریچارد چو» برنده اسکار شد. او برای تدوین «بازگشت جدای» بازگشت اما نام او به عنوان تدوین‌گر «امپراطوری دوباره ضربه می‌زند» ذکر نشد. او پیش از «جنگ ستارگان» فیلم‌های «راننده تاکسی»  و «آلیس دیگر اینجا زندگی نمی‌کند» (Alice Doesn’t Live Here Anymore) «مارتین اسکورسیزی» به شهرت رسیده و با «گرافیتی آمریکایی» (American Graffiti) نامزد اسکار شده بود. لوکاس در سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۳ با «جورج لوکاس» ازدواج کرد.

«مارشا لوکاس» می‌گوید: «کتلین [کندی] را دوست دارم. همیشه دوست داشته‌ام. زنی سرزنده بود. بسیار باهوش و واقعاً نابغه بود. زنی واقعاً شگفت‌انگیز. همسر او فرانک را هم دوست داشتم. خیلی زیاد دوست‌شان داشتم. اما حالا که کمپانی لوکاس‌فیلم را مدیریت می‌کند و فیلم می‌سازد، به نظر می‌رسد که کتی کندی و جی.جی. آبرامز در مورد «جنگ ستارگان» هیچ نمی‌دانند. درکش نمی‌کنند. آبرامز هم چنین داستان‌هایی می‌نویسد – وقتی در آن فیلم دیدم که «هان سولو» را می‌کشند، خشمگین شدم. مطلقاً هیچ دلیل و منطقی برای این کار وجود نداشت. فکر کردم: «داستان جدای را نمی‌فهمید. جادوی «جنگ ستارگان» را نمی‌فهمید. «هان سولو» را به کشتن می‌دهید؟»»

لوکاس اضافه می‌کند: «آن‌ها لوک را به فروپاشی کشاندند. «هان سولو» را کشتند. «لوک اسکای‌واکر» را کشتند. و دیگر «پرنسس لیا» را ندارند. و هر سال یک فیلم بیرون می‌دهند. و فکر می‌کنند بهتر است مخاطبین زن را جذب کنند، این است که حالا شخصیت اولشان زنی است که قرار است قدرت‌های جدای داشته باشد، اما نمی‌دانیم که چگونه این قدرت‌ها را به دست آورده، یا اینکه او کیست. مزخرف است. خطوط داستانی وحشتناکند. وحشتناک. آشغال. این جملات را از من نقل کنید… جی.جی. آبرامز، کتی کندی – با من تماس بگیرید.»

منبع : سینمانیوز
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها