{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هنر ترول به روایت «کونان اوبراین»، در مراسم امی

هنر ترول به روایت «کونان اوبراین»، در مراسم امی
کدخبر : 6584

«کونان اوبراین» در مراسم امی هفتاد و سوم با شنیدن نام «فرانک شرما» مدیر آکادمی تلویزیون به پا خواست و حضار را فراخواند تا او را ایستاده تشویق کنند.

سخنرانی مدیران و برگزارکنندگان مراسم اهدای جوایز همواره از ملال‌آورترین لحظات در این‌گونه رویدادها بوده‌اند. این بود که اقدامی ظاهراً از پیش برنامه‌ریزی‌شده اوبراین، سخنرانی شرما را به لحظاتی به‌یادماندنی تبدیل کرد.

بینندگان مراسم در شبکه‌های اجتماعی حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد این لحظه خاص داشتند. «واندا سایکس» کمدین در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «کونان امشب به هیچ چیزی اهمیتی نمی‌دهد.»

با این همه، تمامی بینندگان رفتار کونان را مضحک نیافته بودند. «اشلی کارتر» گزارشگر می‌نویسد: «کونان دقیقاً چه می‌کند؟ سخنرانی در مورد رعایت تنوع نژادی و جنسیتی و تجلیل از دبی آلن بود. بنابراین نیت او هر چه که بوده باعث حواس‌پرتی شده. جای درستی نبود.»

اوبراین در ادامه مراسم به ترول‌های خود ادامه داد و روی صحنه در کنار عوامل برنامه «استیون کولبر» ایستاد. کولبر در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید این رفتار ایده او بوده است: «گفتم: «اگر برنده شدیم چرا با ما روی صحنه نمی‌آیی؟» کونان گفت: «جدی می‌گویی؟»»

کولبر هنگام دریافت جایزه به شوخی گفت: «بعضی از افرادی که پشت سر من قرار دارند را نمی‌شناسم» و اضافه کرد: «بیشتر افراد پشت سر من سزاوار این جایزه امی هستند.»

«کونان اوبراین» آخرین فرصت برای کسب امی با برنامه گفت‌وگو-محور خود در شبکه تی‌بی‌اس را از دست داد، با این حال خودش را به هر شکلی که بود در کانون توجه قرار داد. اوبراین با شوهای گفت‌وگو-محور شبانه در قالب مرسومش وداع کرده اما برای شبکه اچ‌بی‌او مکس برنامه دیگری تولید خواهد کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها