{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش «رایان رینولدز» به اظهار نظر مرموز «جرارد باتلر» در مورد فیلم Free Guy

واکنش «رایان رینولدز» به اظهار نظر مرموز «جرارد باتلر» در مورد فیلم Free Guy
کدخبر : 6601

«رایان رینولدز» به اظهار نظر مرموز و مبهم «جرارد باتلر» در مورد فیلم «گای آزاد» (Free Guy) دیزنی و فاکس واکنش نشان داد.

 باتلر هفته گذشته در مصاحبه با «یونیلد» به این پرسش پاسخ داده بود که میان فیلم جدید رینولدز و «گیمر» (Gamer) چه شباهت‌هایی وجود دارد. باتلر گفته بود: «راستش نمی‌دانم «گای آزاد» چیست. آهان همان… من فیلم‌های رایان رینولدز را نگاه نمی‌کنم.»

رینولدز در واکنش به این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی تصویری از گزارش «پیپل» پیرامون این موضوع را در کنار تصویری از توییت «انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان» (NAACP) در مورد اهدای ۱ میلیون دلار از سوی خودش و همسرش به این انجمن قرار داده و می‌نویسد: «باورتان می‌شود که جرارد باتلر نمی‌داند «گای آزاد» چیست؟ در ضمن، باورتان می‌شود که چالش‌های دمکراسی هیچ‌گاه به این بزرگی نبوده و اینکه من و بلیک [لایولی] به صندوق ای‌سی‌ال‌یو (ACLU) و «انملن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان» مبالغی اهدا کرده‌ایم؟ ترتیب این پرسش‌ها بر اساس اینترنت بهینه‌سازی شده، نه اهمیت موضوع.»

فیلم «گیمر» که در سال ۲۰۰۹ اکران شد داستانی در سال ۲۰۳۴ و در مورد یک برنامه‌نویس به نام «کن کسل» با بازی «مایکل سی. هال» روایت می‌کرد که بازی ویدیویی او به انسان‌ها امکان می‌داد ذهن دیگران را کنترل کنند و وقایع را از چشم آن‌ها ببینند. در روزی که فیلم «گای آزاد» اکران شده بود، نویسنده «اسلش‌فیلم» با انتشار تصویری از «گیمر» در صفحه توییتر خود نوشت: «فیلم اصلی «گای آزاد»».

«گیمر» با بودجه ۵۰ میلیون دلاری تولید شده بود اما در سراسر دنیا تنها ۴۲ میلیون دلار فروخت. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۰ درصد بر اساس ۸۰ نقد را دریافت کرد.

باتلر اخیراً در فیلم اکشن «ایستگاه پلیس» ظاهر شده است.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها