{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش Shang-Chi از دیزنی پلاس اعلام شد

 تاریخ پخش Shang-Chi از دیزنی پلاس اعلام شد
کدخبر : 6602

«باب چاپک» مدیر عامل دیزنی در سی‌امین کنفرانس سالانه کامیوناکوپیا اعلام کرد که فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of Ten Rings) جمعه ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

چاپک می‌گوید در «روز دیزنی+» پیشنهادات غافلگیرکننده‌ای به مشترکین پلتفرم ارائه خواهد کرد. این اقدام مشابه رویدادی است که نت‌فلیکس این هفته برگزار می‌کند. چاپک در این کنفرانس اضافه می‌کند: «ما به اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینما بسیار علاقه‌مندیم.» این در حالی است که دیزنی در حین پاندمی مدل‌های پخش بحث‌برانگیزی را اجرا کرده و با آخرین فیلم مارول نزدیک به ۳۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

این مدیر عامل می‌گوید از پخش همزمان فیلم‌ها در سالن‌های سینما و دیزنی+ آموخته است که انعطاف‌پذیر باشند و مشتری را در اولویت قرار دهند. او در مورد پخش انیمیشن «اینکانتو» (Encanto) که پس از ۳۰ روز اکران به دیزنی+ می‌رود می‌گوید: «بعضی از فیلم‌های ما مدت کوتاهی روی پرده می‌مانند.»

در «روز دیزنی» علاوه بر پخش «شانگ-چی» فیلم «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» به صورت رایگان در دسترس مشترکین شبکه قرار می‌گیرد، انیمیشن اریجینالی تحت عنوان «اولاف تقدیم می‌کند» (Olaf Presents) پخش خواهد شد، عنوان کوتاهی برای «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) و سریال جدید «دوپسیک» (Dopesick) با بازی «مایکل کیتون» روی ایر می‌رود، و بسیاری دیگر از عناوین کوتاه و بلند منتشر خواهند شد.

«شانگ-چی» بر اساس بیش از ۵ هزار نظر ثبت شده در «راتن تومیتوز»، امتیاز ۹۸ درصد مخاطبین را کسب کرده و از این حیث بالاتر از تمامی عناوین «دنیای سینمایی مارول» قرار دارد. امتیاز «راتن تومیتوز» منتقدین نیز بر اساس ۲۵۴ نقد به ۹۳ درصد رسیده است.

«سیمو لیو» در «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» برای بازی در نقش «شانگ-چی» بازگشته و باید با گذشته‌ای مواجه شود که تصور می‌کرد به دست فراموشی سپرده است. «آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» بودند.

منبع : سینما نیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها