{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی ۳ فیلم روز جهان

معرفی ۳ فیلم روز جهان
کدخبر : 6614

با سه فیلم تازه اکران شده «گشت پنجه‌ای: فیلم»، «کندی‌من» و «خانه شب» آشنا شوید.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، در معرفی فیلم های این روزهای سینمای آمریکا در ابتدا با انیمیشن «گشت پنجه‌ای: فیلم» آشنا می شویم.

انیمیشن کانادایی «گشت پنجه‌ای: فیلم» یکی از فیلم های این روزهای سینما در آمریکا است که براساس مجموعه تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. عوامل این کار به واسطه غیرآمریکایی بودن اثر چندان شناخته شده نیستند ولی با این حال این انیمیشن در هفته اول اکرانش موفق ظاهر شد و توانست با فروش ۱۳ میلیون دلاری اش، نزدیک ترین رقیب فیلم «گای آزاد» در گیشه لقب بگیرد.

«گشت پنجه‌ای: فیلم» داستان رایدر و توله سگ ها را روایت می کند که حالا به «ادونچرسیتی» آمده اند تا مانع تبدیل شدن شهر به یک جای شلوغ و آشوب زده شوند.

این انیمیشن ۸۶ دقیقه ای از روز ۲۰ آگوست در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

یک فیلم وحشت در زیرژانر اسلشر

«کندی‌من» به کارگردانی نیا داکاستا یک فیلم وحشت در زیرژانر اسلشر با داستانی فراطبیعی است که فیلمنامه آن را جردن پیل کارگردان مشهور این سال‌های سینمای آمریکا نوشته است.

فیلم ترسناک «کندی‌من» به گونه ای دنباله فیلم ترسناک دیگری به همین نام محصول سال ۱۹۹۲ است که بعدها دو دنباله از آن ساخته شد.

داستان نسخه سال ۲۰۲۱ «کندی‌من» نیز به بازگشت کاراکتر آنتونی با بازی یحیی عبدالمتین به محله های شیکاگو جایی که یک قاتل ماورا الطبیعه افسانه ای در آن حضور دارد، می پردازد.

از نکات شاخص فیلم «کندی‌من» که می توان به آن اشاره کرد حضور جردن پیل در فیلم است، پیل در ابتدا قرار بود کارگردانی این فیلم را نیز برعهده بگیرد که البته این اتفاق رخ نداد.

«کندی‌من» از روز ۲۷ آگوست به صورت گسترده در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

یک فیلم در زیرژانر روانشناسانه

«خانه شب» نام دیگر فیلم مطرح این روزهای سینما در آمریکا است که روی پرده قرار دارد. این فیلم نیز به مانند «کندی‌من» در ژانر وحشت و البته زیرژانر روانشناسانه قرار دارد.

«خانه شب» را دیوید بروکنر براساس فیلمنامه ای از بن کالینز و لوک پیوتروفسکی نوشته است و ربکا هال نقش اصلی فیلم را برعهده دارد.

این فیلم ترسناک داستان یک زن بیوه با بازی ربکا هال است که متوجه یک راز تاریک درباره خانه اش که توسط شوهر درگذشته اش ساخته شده است، می شود.

«خانه شب» روز ۲۰ آگوست امسال راهی سینماها در آمریکا شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها