{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نت‌فلیکس کمپانی آثار «رولد دال» را خریداری کرد

 نت‌فلیکس کمپانی آثار «رولد دال» را خریداری کرد
کدخبر : 6651

نت‌فلیکس کمپانی «رولد دال استوری» (Roald Dahl Story) را خریداری کرده و قصد دارد در یک دنیای سینمایی و تلویزیونی خلق کند.

 این غول استریمینگ در سال ۲۰۱۸ با کمپانی دال وارد رابطه تجاری شد و سریال‌های انیمیشن «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie And The Chocolate Factory) و «موزیکال ماتیلدا» (Matilda The Musical) را بسازد.

اقتباس‌های جدید در قالب فیلم و سریال‌های لایو-اکشن و انیمیشن خواهند بود، اما این قرارداد جدید برای انتشار بازی‌های ویدیویی و انواع دیگر کالاهای تجاری خواهد بود. «تد ساراندوس» مدیر محتوای نت‌فلیکس می‌گوید: «این داستان‌ها و پیام‌های‌شان در مورد قدرت و آینده جوانان هرگز مثل امروز این‌چنین قابل‌درک نبوده است. همچنانکه این داستان‌های ابدی را در فرمت‌های جدید به مخاطبین عرضه می‌کنیم، خود را به روح منحصر‌به‌فرد و مضامین همه‌شمول غافلگیری و مهربانی آن‌ها متعهد می‌دانیم، در حالی که جادویی تازه رویشان می‌پاشیم.»

«ورایتی» می‌نویسد تمامی ۲۶ کارمند کمپانی دال در مشاغل خود باقی می‌مانند و بخشی از درآمدهای کمپانی صرف امور خیریه با تمرکز بر سلامت کودکان، و مبارزه با نفرت‌پراکنی و تبعیض نژادی خواهد شد.

منبع ک سینمانیوز 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها