{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تست کووید مجریان برنامه The View لحظاتی پیش از مصاحبه با «کامالا هریس» مثبت شد

تست کووید مجریان برنامه The View لحظاتی پیش از مصاحبه با «کامالا هریس» مثبت شد
کدخبر : 6690

مجریان این برنامه زنده با مثبت شدن تست کوویدشان به سرعت از استودیو خارج شدند.

لحظاتی پیش از حضور «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده در «دیدگاه» (The View) شبکه ای‌بی‌سی، «آنا ناوارو» و «سانی هاستین» که قرار بود این برنامه را اجرا کنند، لحظاتی قبل از شروع متوجه شدند تست کرونا آن‌ها مثبت شده به همین خاطر با هماهنگی به سرعت از استودیو بیرون رفتند. 

پس از خروج این دو مجری، «جوی بیهار» مجری باسابقه این برنامه تأیید کرد که آن‌ها به دلیل مثبت شدن تست کووید از استودیوهای ای‌بی‌سی خارج شده‌اند و هریس در برنامه حضور پیدا نخواهد کرد. بیهار می‌گوید: «ظاهراً تست کووید آنا و سانی مثبت شده است. صرف نظر از همه تلاش‌های ما، این اتفاقات روی می‌دهد. احتمالاً از مواردی است که پس از واکسینه شدن مثبت شده‌اند. مشکلی نخواهند داشت چون هر دوی آن‌ها واکسینه شده‌ بودند.»

با این وجود هریس از اتاق دیگری با مجریان باقی مانده «دیدگاه» مصاحبه کرد. در حال حاضر اعلام نشده است که ای‌بی‌سی از مجریان چند مرتبه در روز یا هفته تست می‌گیرد. تماشاگران حاضر در این برنامه پس از مدت‌ها با ماسک به استودیو بازگشته بودند.

این اتفاق نادر در حالی روی داد که یکشنبه شب این هفته «سث روگن» از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی کووید در حین برگزاری مراسم اهدای جوایز امی ۲۰۲۱ اظهار نگرانی کرده بود.

«نایجل اسمیت» نویسنده «پیپل» در صفحه توییتر در واکنش به ویدیوی این لحظات با ارسال تصویری می‌نویسد:‌ «هرج‌ومرج کامل اینجا در برنامه «دیدگاه.»» اسمیت در توییت دیگری نوشته است که تمامی تماشاگران به سرعت آزمایش کووید داده‌اند.

هریس در این مصاحبه می‌گوید: «سانی و آنا زنان قدرتمندی‌اند و من تردید ندارم که حالشان خوب است، اما از طرفی این اتفاق نشان می‌دهد که واکسن تفاوت زیادی ایجاد می‌کند چون در صورتی که واکسینه نشده بودند، باید نگران بستری شدن آن‌ها یا شرایط وخیم‌تر می‌شدیم.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها