{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد «دبرا مسینگ» از انتخاب «کیم کارداشیان» برای اجرای SNL

انتقاد «دبرا مسینگ» از انتخاب «کیم کارداشیان» برای اجرای SNL
کدخبر : 6691

«دبرا مسینگ» بازیگر سریال «ویل و گریس» (Will & Grace) از انتخاب «کیم کارداشیان» برای اجرای برنامه زنده «اس‌ان‌ال» (SNL) انتقاد کرد. مسینگ از دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های اجتماعی می‌پرسد آیا اوست که از درک مسئله عاجز است یا نه.

دبرا مسینگ در واکنش به حضور «کیم کارداشیان» در « اس ان ال »  می‌گوید اینکه کارداشیان یک «نماد فرهنگی» است را درک می‌کند، اما معتقد است که این ستاره سریال‌های واقع‌نمایانه یک بازیگر نیست. او می‌نویسد: «چرا کیم کارداشیان؟ منظورم این است که می‌دانم او یک نماد فرهنگی است، اما «اس‌ان‌ال» مجریانی دارد که معمولاً هنرمندند و می‌خواهند یک فیلم، یک سریال یا آلبوم موسیقی را معرفی کنند. آیا اشتباه می‌کنم؟»

روز گذشته گزارش شده بود که کارداشیان به همراه، «اوون ویلسون»، «جیسون سودیکیس» و «رامی مالک» چند اپیزود اول فصل چهل و هفتم «اس‌ان‌ال» را برای اولین بار اجرا می‌کنند. این قسمت‌های جدید برای اولین بار به صورت زنده از شبکه پیکاک هم پخش خواهد شد.

بهار گذشته انتخاب «ایلان ماسک» برای اجرای این برنامه تلویزیونی در تاریخ ۸ می سبب اعتراض هواداران این مجموعه شد. چندین بازیگر برنامه از جمله «ایدی براینت» و «بوون یانگ» با ارسال یا بازنشر متن‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند که از این وضعیت چندان رضایت ندارند. به فاصله کوتاهی پس از انتخاب ماسک، این دو بازیگر توییت «سناتور برنی سندرز» در مورد «وقاحت اخلاقی» ثروتمند بودن ۵۰ نفر در آمریکا به اندازه نیمی از مردم را بازنشر کردند. از آن پس شایعه کناره‌گیری بعضی از بازیگران برای تحریم ماسک شنیده شد. پست‌های یانگ و براینت در حال حاضر حذف شده است. یکی از کاربران توییتر در آن زمان نوشته بود: «انتخاب ایلان ماسک برای اس‌ان‌ال بی‌ملاحظه‌ترین تصمیمی است که از زمان دونالد ترامپ گرفته شده.»

منبع : سینما نیوز 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها