{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تریلر فیلم South of Heaven با بازی «جیسون سودیکیس» و «اوانجلین لیلی» منتشر شد

 اولین تریلر فیلم South of Heaven با بازی «جیسون سودیکیس» و «اوانجلین لیلی» منتشر شد
کدخبر : 6802

مپانی آر‌ال‌جی‌ای فیلمز تریلر رسمی فیلم جنایی تریلر «جنوب بهشت» (South of Heaven) با بازی «جیسون سودیکیس»، «اوانجلین لیلی»، «مایک کولتر» و «شیا ویگام» را منتشر کرد.

«آرون کشالز» کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. «راجر بیرنباوم»، «چاد هاربولد»، «دالاس سونیر»، «آماندا پرسمیک» و کشالز تهیه‌کنندگان این فیلم بوده‌اند. علاوه بر کشالز، «ناوت پاپوشادو» و «کای مارک» در نگارش فیلمنامه «نزدیک بهشت» مشارکت کرده‌اند. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به «جرمی باب»، «تادئوس جی میکسون»، «مایکل پاری» و «آمائوری نولاسکو» اشاره کرد.

سودیکیس در «نزدیک بهشت» نقش مردی به نام «جیمی» را بازی می‌کند که به دلیل دزدی مسلحانه در زندان است اما با عفو مشروط از زندان آزاد شده تا سال آخر زندگی نامزدش در حال مرگش «آنی» با بازی لیلی را بهترین سال زندگی او کند. پس از یک سری رخدادها، جیمی بار دیگر درگیر دنیای خلاف می‌شود و با افسر مسئول پرونده‌اش، با بازی ویگام و رئیس مافیا با بازی کولتر دچار مشکل می‌شود.

سودیکیس برای بازی در نقش‌های کمدی در «تد لاسو» ، «رئیس‌های وحشتناک» و «ما خانواده میلر هستیم»  شهرت دارد. سودیکیس با بازی در «نزدیک بهشت» جنبه جدیدی از بازی خود را به نمایش خواهد گذاشت در حالی که برای محافظت از عشقش، او رفتار ترسناک و انتقام جویانه از خود نشان می‌دهد.

فیلم «نزدیک بهشت» در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به روی پرده سینما خواهد رفت. این فیلم همچنین در همان تاریخ بر روی پلتفرم‌های دیجیتال قابل دسترسی خواهد بود.

 

 
 
 
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها