{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ستاره جیمز باند فرمانده نیروی دریایی شد

ستاره جیمز باند فرمانده نیروی دریایی شد
کدخبر : 6816

در فیلم‌های باند شخصیت مأمور ۰۰۷ همین درجه را دارد. کریگ می‌گوید: "برای من باعث افتخار است که به درجه فرمانده افتخاری در نیروی دریایی سلطنتی نائل می‌شوم."

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، دنیل کریگ در آستانه اکران فیلم "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die) از چندگانه "جیمز باند"، فرمانده افتخاری نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا شد. در فیلم‌های باند شخصیت مأمور ۰۰۷ همین درجه را دارد. کریگ می‌گوید: "برای من باعث افتخار است که به درجه فرمانده افتخاری در نیروی دریایی سلطنتی نائل می‌شوم."

سر "تونی راداکین" لرد اول دریا اضافه می‌کند: ""دنیل کریگ" در ۱۵ سال گذشته به عنوان فرمانده باند شناخته می‌شد – یک مأمور نیروی دریایی که با انجام مأموریت‌ها در سراسر دنیا بریتانیا را امن نگه می‌دارد. این کاری است که نیروی دریایی سلطنتی هر روز انجام می‌دهد، استفاده از مهارت و تکنولوژی مانند خود باند."

این تنها ارتباط میان فیلم جدید باند و نیروی دریایی بریتانیا نیست و ناوشکن تیپ ۴۵ "اچ‌ام‌اس دراگون" در تریلر اخیر فیلم دیده شده است. علاوه بر این در فیلم "وقتی برای مردن نیست، فرودگاه نیروی هوایی سلطنتی برایز نورتون در آکسفوردشیر جایی که باند به هم‌پیمانانش در MI6 می‌پیوندد و سپس سوار یک بوئینگ سی-۱۷ گلوبمستر می‌شود دیده خواهد شد.

به گزارش 30نما، "وقتی برای مردن نیست" پنجمین و آخرین فیلم کریگ در نقش باند خواهد بود. این فیلم پس از چند مرتبه تأخیر از زمان شروع پاندمی، سرانجام قرار است ۲۸ سپتامبر برای اولین بار در لندن اکران شود. نمایش عمومی این فیلم پرستاره در بریتانیا از ۳۰ سپتامبر و در ایالات متحده از ۸ اکتبر آغاز خواهد شد. این اولین فیلم از چندگانه ۵۹ ساله "جیمز باند" است که در فرمت 3D و RealD روی پرده می‌رود و اولین فیلم تاریخ باند است که با دوربین‌های IMAX 15/70 فیلمبرداری شده است.

کریگ ۵۳ ساله به تازگی در مصاحبه با "ریدیو تایمز" نگاه خود به تغییر جنسیت چندگانه را به اشتراک گذاشته و می‌گوید "جیمز باند" بعدی نباید زن باشد: "پاسخ این سؤال بسیار ساده است. باید نقش‌های بهتری برای زنان و بازیگران رنگین‌پوست خلق کنند. چرا باید یک زن نقش "جیمز باند" را بازی کند وقتی که بهتر است نقشی به خوبی "جیمز باند" وجود داشته باشد، اما برای یک زن؟"

جدا از کریگ، "رامی مالک"، "آنا دی آرماس"، "لاشانا لینچ"، "نایومی هریس"، "لئا سیدو"، "بن ویشا"، "جفری رایت"، و "رالف فاینس" در "وقتی برای مردن نیست" نقش‌آفرینی کرده‌اند. سالن‌های سینمای "ریگال" مارس سال ۲۰۲۰ فاش کرد که این فیلم ۱۶۳ دقیقه و طولانی‌ترین فیلم تاریخ چندگانه‌ی "جیمز باند" خواهد بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها