{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مبارزه اسکارلت ویچ با شخصیتی غافلگیرکننده در تصاویر فاش شده Doctor Strange 2

مبارزه اسکارلت ویچ با شخصیتی غافلگیرکننده در تصاویر فاش شده Doctor Strange 2
کدخبر : 6826

به‌تازگی تصاویری منتشر شده که گفته می‌شود به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تعلق دارند و ممکن است صحنه مهمی را فاش کنند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری فاش شده که ممکن است بخش مهمی از اتفاقات فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را فاش کند. در این تصاویر که ظاهرا پیش‌تجسم یا previs هستند (تصاویری سه‌بعدی مانند استوری‌برد اما به‌صورت دیجیتالی که پیش از فیلم‌برداری برای نمایش بهتر یک صحنه در فیلم طراحی می‌شوند)، شاهد مبارزه اسکارلت ویچ با چارلز اگزاویه ملقب به پروفسور ایکس هستیم که اگر این تصاویر درست باشند، به معنای حضور رسمی میتونت‌ها در دنیای سینمایی مارول است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اسکارلت ویچ در برابر پروفسور ایکس در پیش تجسم فاش شده فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

واندا ماکسیموف با صورتی خونین در پیش تجسم فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

پیش از این پاتریک استوارت در ژانویه سال جاری میلادی گفته بود که در گذشته با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو برای بازگشت پروفسور ایکس در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. حتی در تابستان امسال اخباری منتشر شد مبنی‌براینکه پاتریک استوارت ممکن است برای بازی در نقش پروفسور ایکس در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness بازگردد، اما تا به امروز این شایعات تکذیب یا تایید نشده‌اند. بااین‌حال، این نکته را نباید فراموش کنیم که این تصاویر و اخبار ممکن است درنهایت ساختگی باشند و در حال حاضر باید با شک و تردید به آن نگاه کرد.

گفته می‌شود که واندا ماکسیموف در جستجوی فرزندان خود از این جهان به جهان دیگر سفر می‌کند و این سفر در جایی به پایان می‌رسد که متغییر او دربرابر گروه ایلومیناتی قرار می‌گیرد. پیش از این گزارش شده بود که اعضای گروه Illuminati در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است شامل پروفسور ایکس، کاپیتان کارتر، بالدر شجاع، مونیکا ربمو و موردو باشد. در هر حال اولین تریلر فیلم Doctor Strange 2 می‌تواند واقعی یا غیر واقعی بودن این تصاویر و اطلاعات را نشان دهد.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز و سوچیل گومز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Doctor Strange را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها