{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فهرست جدید پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های نت‌فلیکس؛ Bridgerton و Extraction همچنان در صدر

  فهرست جدید پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های نت‌فلیکس؛ Bridgerton و Extraction همچنان در صدر
کدخبر : 6846

نت‌فلیکس ۱۰ فیلم و سریال پربیننده تاریخ شبکه را منتشر کرد.

«تد ساراندوس» یکی مدیرعامل‌های نتفلیکس باحضور در «کد کنفرانس» واکس میدیا در بورلی هیلتون، دو اسلاید را رونمایی کرده که در یکی پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس حساب‌های کاربری در ۲۸ روز اول و در دیگری فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس میزان ساعات تماشا در چهار هفته اول دیده می‌شوند. این اولین بار است که میزان بینندگان نت‌فلیکس بر اساس ساعات تماشا به اشتراک گذشته شده است. ساراندوس می‌گوید: «ما سعی داریم با استعدادها و بازار شفاف‌تر باشیم.

فصل اول «بریجرتون» به تهیه‌کنندگی «شاندا رایمز» در هر دو فهرست صدرنشین بخش سریال‌هاست، در حالی که «آزادسازی» با بازی «کریس همسورث» و «گلشیفته فراهانی» پربیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه بر اساس شمار خانوارهاست و «قفس پرنده» پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس بر اساس میزان ساعات تماشا معرفی شده است.

ساراندوس فاش می‌کند که درام کره‌ای «بازی سرپاور»  در حال تبدیل شدن به پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه است و در حال حاضر در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین سرویس جهانی نت‌فلیکس قرار گرفته است. ساراندوس می‌گوید: «انتظارش را نداشتیم که محبوبیتی بین‌المللی پیدا کند.»

نت‌فلیکس نیمه اول سال ۲۰۲۱ را با ۲۰۹ میلیون مشترک به پایان برده است. ساراندوس می‌گوید این شبکه امروز در واقع با خودش رقابت می‌کند.

نتفلیکس

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها