{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«خندۀ بی‌دلیل گوزن‌ها» آماده نمایش شد

«خندۀ بی‌دلیل گوزن‌ها» آماده نمایش شد
کدخبر : 6856

فیلم داستانی «خندۀ بی‌دلیل گوزن‌ها»، تازه‌ترین فیلم داستانی «سجاد ایمانی» عضو کانون کارگردانان مستند خانه سینما آمادۀ نمایش شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایرنا، سجاد ایمانی مدرس دانشگاه و کارشناس سینما و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و عضو کانون کارگردانان مستند خانه سینما است؛ پیش از این با مستندهای جوکر، تشریفات خصوصی و عالیجناب علاوه بر حضور در جشنواره فیلم فجر جوایزی از جمله تندیس بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را در پرونده دارد.

بعد از فیلم کوتاه دوما که در سال  ۹۰ ساخته بود، دومین فیلم داستانی خود را بعد از حدود ۹ سال با موضوعی اجتماعی فانتزی جلوی دوربین برد تا آماده حضور در جشنواره های جهانی شود.

«خندۀ بی‌دلیل گوزن‌ها» آماده نمایش شد

این فیلم ۲۰ دقیقه ای داستانی که فیلمنامه آن را مازیار تهرانی نوشته است با ارائه قصه ای با محوریت مرگ و زندگی و طمع انسانها و دور باطل زندگی بشر از قرون اولیه تاکنون در آبان ماه سال گذشته به تهیه کنندگی سجاد ایمانی و رضا دانش پژوه به مدت ۸ جلسه در شهرستان دیلمان و سیاهکل استان گیلان جلوی دوربین محسن نجفی مهری رفت و بعد از اتمام تدوین توسط اسماعیل علیزاده، جلوه های ویژه آن توسط محمد برادران به اتمام رسید و آرش قاسمی نیز صداگذاری فیلم را بر عهده داشته است.

این فیلم که توسط انجمن سینمای جوانان استان فارس تهیه شده در ژانر نیمه فانتزی ساخته شده است و بازیگران نام آشنایی همچون محسن صادقی نسب، مجید پتکی، شبنم فرشاد جو، جابر وثوق، سارینا ترقی و عماد درویشی به ایفای نقش پرداختند.

«خندۀ بی‌دلیل گوزن‌ها» آماده نمایش شد

از دیگر عوامل این فیلم نیما شمسایی سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز، نوید میر کیانی طراح گریم، سعید بهرامی صدابردار و حسام حسینی طراح صحنه را می توان نام برد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها