{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

Squid Game در یک قدمی تبدیل شدن به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس

Squid Game در یک قدمی تبدیل شدن به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس
کدخبر : 6880

نتفلیکس اعلام کرد که اگر سریال Squid Game به روند فعلی خود ادامه دهد، به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ این شبکه آنلاین تبدیل خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از زومجی، سریال Squid Game که در ۹ قسمت تولید شده، محصول کشور کره جنوبی است و در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) از نتفلیکس پخش شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بازی مرکب ممکن است به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شود. سریال Squid Game در حال حاضر پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در بسیاری از کشورها است و حالا تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس می‌گوید این سریال درام شانس خوبی برای رسیدن به مقام پر بیننده‌ترین سریال تاریخ این شبکه را دارد.

ساراندوس تایید کرد که سریال Squid Game در حال حاضر در رتبه اول پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در سراسر جهان قرار گرفته است. همچنین سریال بازی مرکب توانسته بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال غیر انگلیسی زبان این سرویس استریم را نیز ثبت کند. با اینکه ساراندوس از شانس خوب این سریال برای رکوردشکنی می‌گوید، اما او آماری در این رابطه منتشر نکرده است. نتفلیکس به‌صورت کلی آمار تعداد بینندگان یک سریال یا فیلم را براساس میزان تماشا در حدود ۲ دقیقه در طول ۲۸ روز اول انتشار محاسبه و منتشر می‌کند.

اگر براساس استاندارد نتفلیکس و ساراندوس بررسی کنیم، سریال Squid Game باید آماری به مراتب بهتر از سریال Bridgerton، محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ را ثبت کند. همچنین سریال Lupin، دومین سریال پر بیننده‌ نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ و پر بیننده‌ترین سریال غیر انگلیسی زبان این شبکه تا به امروز بوده است که دیگر رقیب مهم سریال بازی مرکب خواهد بود. هوانگ دونگ-هیوک وظیفه کارگردانی و نویسندگی را سریال Squid Game بر عهده داشته است. همچنین لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون و هویون جونگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال بازی مرکب حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها