{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم No Time To Die به دنبال فروش ۹۰ میلیون دلاری در افتتاحیه جهانی

 فیلم No Time To Die به دنبال فروش ۹۰ میلیون دلاری در افتتاحیه جهانی
کدخبر : 6882

فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) از چندگانه «جیمز باند» پس از ۱۸ ماه تأخیر از امروز (۲۹ سپتامبر) در بعضی از بازارهای جهانی از جمله کره، از ۳۰ سپتامبر تا ۱ اکتبر در بریتانیا، برزیل، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و اسپانیا روی پرده خواهد رفت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمانیوز، «وقتی برای مردن نیست» به کارگردانی «کری فوکوناگا» و بازی «دنیل کریگ» در نقش باند یک هفته بعد در روسیه، فرانسه و آمریکای شمالی اکران خواهد شد و ۲۹ اکتبر مسافر چین است.

آخر هفته آینده در مجموع «وقتی برای مردن نیست» در بیش از ۵۰ بازار بین‌المللی اکران خواهد شد. یونیورسال برای اولین بار فیلم را در بعضی از بازارهای خارجی اکران می‌کند، در حالی که ام‌جی‌ام همچنان فیلم را در خاور میانه و اروپای شرقی و اسکاندیناوی به نمایش درمی‌آورد.

در حال حاضر پیش‌بینی شده است که «وقتی برای مردن نیست» اولین هفته اکران در بازارهای جهانی به فروش ۹۰ میلیون دلاری می‌رسد. چنین فروشی برای یونیورسال و ام‌جی‌ام یک پیروزی بزرگ به حساب می‌آید، هرچند «اسپکتر» (Spectre) در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۱۲۴ میلیون دلار و «اسکای‌فال» (Skyfall) در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۹ میلیون دلار فروخته‌اند. قسمت نهم «سریع و خشن» (F9) یونیورسال نیز به‌تازگی به فروش ۶۹.۵ میلیون دلاری در افتتاحیه جهانی رسیده است.

نمایش عمومی «وقتی برای مردن نیست» از چهارشنبه شب آینده در بریتانیا آغاز خواهد شد. سینماهای «اودین» گزارش داده است که تا روز دوشنبه این هفته بیش از ۱۷۵ هزار بلیت را پیش‌فروش کرده و رشد ۱۰ درصدی را در آخر هفته مشابه نسبت به سال ۲۰۱۹ نشان داده است. بنابراین انتظار می‌رود که «وقتی برای مردن نیست» پرفروش‌ترین فیلم از تابستان آن سال تبدیل شود.

«وقتی برای مردن نیست» که با ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه طولانی‌ترین فیلم چندگانه باند است، تا این لحظه بر اساس ۳۸ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۹ درصد دریافت کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها