{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بررسی «بوتاکس» در «سینما آی فیلم»

بررسی «بوتاکس» در «سینما آی فیلم»
کدخبر : 6898

فیلم سینمایی "بوتاکس" ساخته کاوه مظاهری امشب چهارشنبه ، هفتم مهر ماه در برنامه "سینما آی فیلم" بررسی می شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایسنا، کاوه مظاهری کارگردان و سوسن پرور و محسن کیایی از بازیگران فیلم سینمایی «بوتاکس» هستند که قرار است امشب، هفتم مهر ماه در برنامه «سینما آی‌فیلم» درباره جزئیات ساخت فیلمشان، توضیحاتی را ارائه بدهند.

«بوتاکس» فیلمی با نقش آفرینی سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خان‌جانی، محسن کیانی، مریم نجفی و مهناز افتاده‌نیا همراه است. این اثر به نویسندگی کاوه مظاهری و سپینود ناجیان و تهیه‌کنندگی کاوه مظاهری و سروش سعیدی محصول سال ۱۳۹۹ کشورهای ایران و کانادا است.

این فیلم نخستین بار در سی‌وهشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول شد و در سطح بین‌المللی نیز جوایز بسیاری را از آن خود کرد که مهم‌ترین آنان، دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه و بهترین فیلم از جشنواره فیلم تورین بوده است.

«بوتاکس» که در دوران شیوع ویروس کرونا تن به اکران آنلاین و اینترنتی نداد، اکنون مدتی است که در گروه هنر و تجربه روی پرده سینماها رفته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو خواهر به نام‌های اکرم و آذر به همه می‌گویند برادرشان به صورت قاچاق به آلمان رفته و از او خبری ندارند. به مرور این دروغ در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود تا حدی که روزها را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان طی می‌کند. 

به گزارش ایسنا، «سینما آی‌فیلم» به‌کارگردانی عطا جاوید چهارشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مرور اخبار مهم سینمای ایران و معرفی ویژه یکی از فیلم‌های در حال اکران و همچنین مصاحبه با عوامل آن می‌پردازد. تکرار این برنامه پنجشنبه ها در ساعت‌های ۷ و ۳۰ دقیقه و ۱۹ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها