{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«روان اتکینسون»، «سالی هاکینز» و «الیویا کولمن» در فیلم Wonka به «تیموتی شالامی» پیوستند

«روان اتکینسون»، «سالی هاکینز» و «الیویا کولمن» در فیلم Wonka به «تیموتی شالامی» پیوستند
کدخبر : 6930

«روان اتکینسون»، «سالی هاکینز» و «الیویا کولمن» در فیلم «وانکا» (Wonka) برادران وارنر که پیش‌درآمدی است برای «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie and the Chocolate Factory) به «تیموتی شالامی» پیوسته‌اند.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از سینمانیوز، شالامی نامزد اسکار چند ماه قبل برای بازی در نقش «ویلی وانکا» جوان بر اساس داستان کلاسیک «رولد دال» انتخاب شد. «سایمون ریچ» پیش‌نویس اول فیلمنامه را نوشته و «سایمون فارنابی» و «پل کینگ» که کارگردان فیلم نیز خواهد بود، آخرین نسخه آن را به نگارش درآورده‌اند.

در کتاب‌های «رولد دال»، شخصیت «ویلی وانکا» مالک کارخانه شکلات‌سازی است و اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کتاب «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» خلق شده است. این شخصیت در سال ۱۹۷۲ و در کتاب «چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای» (Charlie and the Great Glass Elevator) نیز حضور پیدا کرد. این سومین بار است که برادران وارنر از داستان «وانکا» اقتباس می‌کند. اولین اقتباس سینمایی در سال ۱۹۷۱ ساخته شد و «جین وایلدر» در نقش «وانکا» بازی کرد. در دومین فیلم که سال ۲۰۰۵ اکران شد «جانی دپ» در این نقش ظاهر شد.

کینگ برای این اقتباس گروهی از بازیگران «پدینگتون» (Paddington) از جمله «تام دیویس»، «سایمون فارنبی»، و «کوبنا هولدبروک-اسمیت» را فراخونده است. «جیم کارتر»، «متیو  بینتون»، «ریچ فالچر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

برادران وارنر می‌گوید داستان فیلم «وانکا» پیش از حوادث کتاب «رولد دال» روی می‌دهد. فیلمبرداری این پروژه از امروز چهارشنبه در لندن آغاز شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها