{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش سریال Star Wars: The Book of Boba Fett با انتشار اولین پوستر اعلام شد

 تاریخ پخش سریال Star Wars: The Book of Boba Fett با انتشار اولین پوستر اعلام شد
کدخبر : 6931

در «کتاب بوبا فت» نقش «بوبا فت» و «مینگ-نا ون» نقش «فنیک شاند» را بازی می‌کند.

وکاس‌فیلم و دیزنی با انتشار یک پوستر تأیید کردند که سریال لایو-اکشن «جنگ ستارگان: کتاب بوبافت»  ۲۹ دسامبر ۲۰۲۱ (۸ دی ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ پخش خواهد شد. 

پوستر رسمی سریال شخصیت «بوبا فت» را در حال نشستن روی یک تخت سلطنت در کاخی نشان می‌دهد که پیش‌تر به «جابای هات» تعلق داشته است. در سریال «مندلوری» (The Mandalorian) «بوبا فت» این تخت را در قسمت پایانی فصل دوم و در صحنه‌های پس از تیتراژ تصرف کرد. «تمورا موریسون» در این سریال نقش «بوبا فت» را بازی می‌کند و برای سریال اسپین‌آف بازخواهد گشت.

starwars

در خلاصه داستان رسمی «کتاب بوبا فت» آمده است: ««کتاب بوبا فت» یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دنیای جنگ ستارگان است که جایزه‌بگیر افسانه‌ای بوبا فت و سرباز فنیک شاند را در قلمروهای زیرزمینی کهکشان دنبال می‌کند وقتی که آن‌ها به تاتونی بازگشته‌اند تا سرزمینی را تصرف کنند که روزگاری تحت حاکمیت جابای هات و سندیکای او بوده است.»

ون پیش‌تر در مصاحبه با «کامیک‌بوک» از تفاوت‌های «مندلوری» و اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» گفته بود: «شاید شباهت‌هایی وجود داشته باشد. از نظر لحن، مندو شخصتی تک‌رو است به استثنای رابطه‌اش با گروگو، اما بین بوبا و فنیک رابطه پویایی وجود دارد. من فکر می‌کنم این رابطه کیفیت متفاوتی به سریال می‌بخشد. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.»

«جان فاورو»، «دیو فیلونی»، «رابرت رودریگز»، «کتلین کندی» و «کالین ویلسون» تهیه‌کنندگان سریال «کتاب بوبا فت» خواهند بود. رودریگز که قسمت «بخش ۱۴: تراژدی» (Chapter 14: The Tragedy) سریال «مندلوری» را کارگردانی کرده وعده داده است که اکشن «مندلوری» نسبت به سریال «کتاب بوبا فت» هیچ است.

«جنگ ستارگان: کتاب بوبا فت» ۲۹ دسامبر ۲۰۲۱ (۸ دی ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها