{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش فصل یازدهم Curb Your Enthusiasm؛ سریال Archer برای فصل سیزدهم بازمی‌گردد

 تاریخ پخش فصل یازدهم Curb Your Enthusiasm؛ سریال Archer برای فصل سیزدهم بازمی‌گردد
کدخبر : 6933

شبکه FXX تأیید کرد که فصل سیزدهم سریال انیمیشن کمدی «آرچر» (Archer) را به تولید می‌رساند.

شبکه FXX که یکی از زیرشاخه‌های دیزنی است، این فصل را در قالب هشت قسمت می‌سازد و در سال ۲۰۲۲ پخش می‌کند. پخش فصل دوازدهم «آرچر» همچنان ادامه دارد.

در «آرچر»، «اچ. جان بنجامین» در نقش کاپیتان آرچر بدمست، «آیشا تایلر» در نقش دستیار و همسر سابق بداخلاقش کین، «جسیکا والتر» در نقش مادر آرچر، «جودی گریر» در نقش پایلوت «شریل/کارول تانت»، «امبر نش» در نقش «پم پووی»، «آدام رید» در نقش «ری ژیلت» متخصص بمب و کارشناس مسائل مربوط به داعش و «لاکی ییتس» در نقش «دکتر الجرنان کریگر» با دلبستگی‌های عجیبش صداپیشگی می‌کنند. «آدام رید» خالق سریال «آرچر» و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن است.

سه‌شنبه این هفته اعلام شد که فصل یازدهم سریال «زیاد ذوق‌زده نشو»‌ با بازی «لری دیوید» در تاریخ ۲۴ اکتبر از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

علاوه بر دیوید، «جف گارلین»، «سوزی اسمن»، «شریل هاینز»، «ریچارد لوئیس»، «جی.بی. اسموو»، و «تد دانسون» در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پخش سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» از سال ۲۰۰۰ آغاز و به یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین کمدی شبکه تبدیل شد. سریال نسخه‌ای خیالی از دیوید یکی از خالقان «ساینفلد» (Seinfeld) را دنبال می‌کند و به شکلی غیرمرسوم تولید می‌شود، به گونه‌ای که بازیگران اغلب بداهه‌پردازی می‌کنند.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها