{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

با شماره واقعی به نمایش درآمده در سریال پربیننده Squid Game بیش از ۴۰۰۰ مرتبه تماس گرفته شده است

با شماره واقعی به نمایش درآمده در سریال پربیننده Squid Game بیش از ۴۰۰۰ مرتبه تماس گرفته شده است
کدخبر : 6934

سریال کره‌ای «بازی سرپاور» به گفته مدیر عامل نت‌فلیکس در حال تبدیل شدن به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی تاریخ شبکه است.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از سینمانیوز، نمایش یک شماره واقعی متعلق به یک شهروند کره‌ای در سریال پربیننده «بازی سرپاور» سبب شده که هزاران نفر از روی کنجکاوی با او تماس بگیرند. این شماره در قسمت اول سریال و روی یک بیزنس کارت درج شده که در یک ایستگاه مترو توسط مردی مرموز در لباس سیاه به شخصیت «لی جونگ-جائه» داده می‌شود.

صاحب واقعی این شماره در مصاحبه با «مانی تودی» می‌گوید تماس‌های صوتی و متنی «بی‌پایانی» دریافت می‌کند: «به جایی رسید که مردم شب و روز از روی کنجکاوی تماس می‌گرفتند. باتری گوشی موبایلم تمام می‌شد و آن را خاموش می‌کرد. در ابتدا، علتش را نمی‌دانستم، اما بعد دوستم به من گفت که شماره‌ام را در سریال «بازی سرپاور» نشان داده‌اند.»

این مرد فاش می‌کند که تعویض شماره برای او ناممکن است چون در طول ۱۰ سال گذشته برای امور تجاری از آن استفاده کرده. او ادعا می‌کند که همسرش نیز از گزند تماس‌های مزاحم دور نمانده چرا که تنها دو رقم آخر شماره او به شماره نشان داده شده در سریال تفاوت دارد. «کریا تایمز» می‌نویسد نت‌فلیکس با صاحب شماره وارد مذاکره شده تا این مشکل را برطرف کند.

سریال «بازی سرپاور» ۱۷ سپتامبر از نت‌فلیکس پخش شده و به گفته «تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس، در حال تبدیل شدن به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت‌فلیکس است. داستان این سریال در دنیایی دیستوپیایی روی می‌دهد، جایی که تشکیلاتی مرموز افراد بدهکار را برای رقابت در بازی‌های کودکانه جمع‌آوری کرده و به آن‌ها فرصتی برای دریافت میزان زیادی پول داده است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها