{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مستانه مهاجر پروانه نمایش اولین فیلمش در مقام کارگردان را گرفت

مستانه مهاجر پروانه نمایش اولین فیلمش در مقام کارگردان را گرفت
کدخبر : 6954

مجوز اکران «جوجه تیغی» نخستین فیلم سینمایی مستانه مهاجر در مقام کارگردان صادر شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، پروانه نمایش فیلم سینمایی «جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر تدوینگر صاحب نام سینمای ایران، صادر شد. این فیلم اولین تجربه مهاجر در زمینه کارگردانی فیلم سینمایی است.

او که تجربه تهیه کنندگی فیلم «اسرافیل» را هم در کارنامه دارد قرار بود به عنوان تهیه کننده در فیلم «جوجه تیغی» اما درنهایت هم کارگردانی هم تهیه کنندگی را برعهده گرفت.

پیش از این اعلام شده بود فیلمنامه‌ این فیلم را مصطفی زندی و سجاد پهلوان‌زاده نوشته‌اند ولی درنهایت در پروانه نمایش فقط نام زندی به عنوان فیلمنامه نویس ذکر شده است. همچنین محمود کلاری مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده داشته است.

اشکان مهری و پانته‌آ فارسیجانی تدوین «جوجه تیغی» و فرامرز ابوالصدق کار صداگذاری و آریا عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی فیلم را انجام داده اند.

حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، هومن برق‌نورد، پژمان بازغی و نازنین بیاتی به همراه هادی عطایی‌فر، مهتاب ثروتی، آیدا ماهیانی، صحرا اسداللهی، آرزو نبوت و با حضور نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم‌خانی و نوشین تبریزی در این فیلم بازی داشته اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها