{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«دریا دی ماتئو» از صحنه حذف شده و سرنوشت‌ساز سریال Sopranos می‌گوید

«دریا دی ماتئو» از صحنه حذف شده و سرنوشت‌ساز سریال Sopranos می‌گوید
کدخبر : 6987

دی ماتئو برنده امی نزد نویسندگان سریال رفته و درخواست کرده یکی از صحنه‌ها را حذف کنند.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از سینما نیوز، قسمت دوازدهم از فصل پنجم «سوپرانوها»  یکی از کلیدی‌ترین اپیزودهای درام انقلابی شبکه اچ‌بی‌او و حاوی یکی از باورنکردنی‌ترین قتل‌های سریال بود. در این صحنه «سیلویو دانته» با بازی «استیو ون زنت» شخصیت آدریانا با بازی «دریا دی ماتئو» را به دلیل جاسوسی از طرف اف‌بی‌آی به قتل می‌رساند. دی ماتئو برای بازی در این نقش برنده جایزه امی بهترین بازیگر زن نقش مکمل در یک سریال درام شد. او به‌تازگی در مصاحبه با «والچر» فاش کرده است که صحنه مرگ شخصیت او ممکن بود تأثیر کمتری داشته باشد اگر نویسندگان یکی از صحنه‌ها را حذف نکرده بودند.

صحنه مرگ شخصیت آدریانا وقتی رقم می‌خورد که «تونی سوپرانو» با بازی «جیمز گاندلوفینی» با او تماس می‌گیرد تا بگوید سیلیو به دنبالش خواهد آمد تا او را به دیدن دوست پسرش «کریستفر مالتیسانتی» در بیمارستان ببرد. وقتی که به آدریانا کات داده می‌شود که به تنهایی در حال رانندگی به سمت بالتیمور است، بینندگان تصور می‌کنند که پا به فرار گذاشته و فکر می‌کند همکاری او با اف‌بی‌آی فاش شده. اما در این صحنه فاش می‌شود که او در خودرو با سیلوی است و به سمت جنگل می‌رود تا سر به نیست شود.

در این صحنه تنش بسیار بالایی وجود دارد و مخاطب نمی‌داند که آدریانا بالأخره به قتل می‌رسد یا نه. اما دی ماتئو فاش می‌کند صحنه دیگری برای این قسمت فیلمبرداری شده که مستقیماً به بیننده می‌گوید شخصیتش کشته خواهد شد. دی ماتئو تمایل داشته که مرگ شخصیتش به روشنی مخابره نشود، بنابراین تلاش کرده آن صحنه از سریال حذف شود.

دی ماتئو می‌گوید: «صحنه‌ای وجود داشت که برای آن اپیزود فیلمبرداری کرده بودیم جایی که کریستفر به‌شدت در حال گریه کردن است و همه‌چیز را به تونی می‌گوید و تونی جواب می‌دهد: «درستش می‌کنم.» نزد نویسندگان رفتم و گفتم نباید این صحنه را پخش کنند چون در آن صورت همه خواهند دانست که آدریانا به سمت مرگ قدم برمی‌دارد.» این بازیگر ۴۹ ساله اضافه می‌کند: «استیوی از من حمایت کرد، در مورد مایکل [امپریولی] تردید دارم. اما آن‌ها این صحنه را حذف کردند چون متوجه شدند راه بهتری برای میخکوب کردن مردم وجود دارد و از این صحنه به عنوان فلش‌بک در فصل بعد استفاده کردند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها