{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حقایقی درباره اسم سریال Squid Game

حقایقی درباره اسم سریال Squid Game
کدخبر : 6990

خالق سریال پربیننده «بازی ماهی مرکب» (Squid Game) نت‌فلیکس فاش کرده است که چرا چنین نامی برای این مجموعه تلویزیونی کره‌ای انتخاب کرده است.

سریال « بازی ماهی مرکب»  پس از انتشار از نت‌فلیکس در تاریخ ۱۷ سپتامبر به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی شبکه تبدیل شده است. داستان سریال در مورد گروهی متشکل از ۴۵۶ فرد است که دعوت شده‌اند در یک مسابقه نامتعارف حاضر شوند و در صورت بقا ۴۵.۷ میلیارد وون کره دریافت کنند.

«هوانگ دونگ هیوک» خالق این سریال به تازگی در مصاحبه با «ریدیو تایمز» فاش کرده است که نام مجموعه از دوران کودکی او نشأت می‌گیرد. هوانگ می‌گوید: ««بازی ماهی مرکب» را در کوچه‌ها یا حیات مدرسه بازی می‌کردم. این داستان در مورد افرادی است که این بازی را در کودکی انجام داده‌اند و بازگشته‌اند تا به عنوان بزرگسال دوباره بازی کنند.»

هوانگ اضافه می‌کند: «یکی از جسمانی‌ترین و نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها بود. احساس کردم که این بازی می‌تواند نمادین‌ترین بازی کودکانه برای جامعه‌ای باشد که امروز در آن زندگی می‌کنیم.»

«بازی ماهی مرکب» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده و به گفته «تد ساراندوس» در مسیر تبدیل شدن به یکی از پربیننده‌ترین عناوین تاریخ نت‌فلیکس گام برمی‌دارد.

«جونگ هو-یئون» بازیگر کره‌ای اخیراً از غافلگیری خود از انتخاب شدنش برای این سریال گفته بود: «وقتی به من گفتند که انتخاب شده‌ام، اولین چیزی که گفتم این بود: «چرا؟» وقتی که شنیدم بسیار خوشحال شدم، اما ترسی عظیم‌تر بر من مستولی شد. فکر می‌کردم: «خیلی سپاسگزارم، اما آیا می‌توانم بازی کنم؟»»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها