{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تولید سریال Butch Cassidy and the Sundance Kid تأیید شد

 تولید سریال Butch Cassidy and the Sundance Kid تأیید شد
کدخبر : 7003

«بوچ کسیدی و ساندنس کید» به تلویزیون می‌آید.

کمپانی «اتسون ویلج تله‌ویژن» با مدیریت «اسکات استیندورف» و «دیلن راسل» امتیاز تولید سریال بر اساس کتاب «بوچ کسیدی: داستان واقعی یک یاغی آمریکایی» (Butch Cassidy: The True Story of an American Outlaw) را خریداری کردند.

«استون ویلج» هزینه تولید این سریال را از طریق منابعی در آمریکای لاتین و اروپا تأمین خواهد کرد و سپس آن را به شبکه‌های استریم ویدیو یا شبکه‌های کابلی به فروش می‌رساند. داستان سریال در مورد ماجراجویی‌های بوچ و ساندنس در سراسر ایالات متحده و آمریکای لاتین و در نهایت بولیوی است.

استیندورف می‌گوید: «بخش زیادی از کتاب و ماجراجویی‌های ساندنس کید و دار و دسته «گروه خشن» در آمریکای جنوبی اتفاق می‌افتد. در آن دوره، بوچ کسیدی و یارانش در آن منطقه بیشتر از آمریکای شمالی شناخته‌شده بودند. این فقط یک داستان وسترن آمریکایی نیست، بلکه داستانی متعلق به آمریکای لاتین نیز هست و لازم است که بازگو شود. جنبه‌های بسیاری از این داستان وجود دارد که برای مخاطبین امروز هیجان‌انگیز است.»

کمپانی «استون ویلج» که در سال ۱۹۹۸ تأسیس شده به تازگی «ایستگاه یازده» (Station Eleven) را برای اچ‌بی‌او مکس تولید کرده است. این درام که امسال پخش خواهد شد در مورد بازماندگان یک آنفلوانزای مرگبار است. «استون ویلج» علاوه بر این اقتباس تلویزیونی دیگری زا رمان «فرانکنشتاین» (Frankenstein) «ماری شلی» را در دست ساخت دارد.

از داستان «بوچ کسیدی و ساندنس کید» در سال ۱۹۶۹ یک فیلم بلند با بازی «پل نیومن» و «رابرت ردفورد» به تولید رسید. این فیلم در سال ۲۰۰۳ به «دفتر فیلم ملی» راه پیدا کرد و در میان ۱۰۰ فیلم برتر «بنیاد فیلم آمریکا» (AFI) قرار گرفت.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها