{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تنها درخواست «دنیل کریگ» پیش از پذیرش نقش «جیمز باند»

 تنها درخواست «دنیل کریگ» پیش از پذیرش نقش «جیمز باند»
کدخبر : 7007

«دنیل کریگ» توضیح داده که پیش از پذیرش نقش «جیمز باند» چه درخواستی از تهیه‌کنندگان چندگانه داشته است.

 « دنیل کریگ»  بریتانیایی که با «وقتی برای مردن نیست»  برای پنجمین و آخرین بار نقش مأمور ۰۰۷ را بازی کرده، در سال ۲۰۰۶ با «کازینو رویال»  وارد این چندگانه جاسوسی و اکشن شد.

کریگ در پادکست شش قسمتی رسمی فیلم «وقتی برای مردن نیست» می‌گوید پیش از پذیرش نقش باند تنها درخواست کرده است که نمایشی متفاوت نسبت به پیشینیان خود از جمله «شان کانری»، «راجر مور» و «پی‌یرس برازنان» ارائه دهد.

کریگ می‌گوید: «مسئله این بود که پیش از خواندن فیلمنامه به [تهیه‌کنندگان] باربارا [بروکلی] و مایکل [جی. ویلسون] گفتم – گستاخانه و مسخره است – فقط گفتم که نمی‌توانم از چیزی که قبلاً وجود داشته تقلید کنم. نمی‌توانم آنچه که قبلاً انجام شده را بازآفرینی کنم. گرچه درخشان است، اما من نمی‌توانم. نمی‌توانم بیایم و سعی کنم شخصیتی باشم که مردم انتظار دارند.»

کریگ اضافه می‌کند: «می‌توانم بیایم و سعی کنم نوآوری نشان دهم، چون این است که برای من جذاب و شگفت‌انگیز است. به جای اینکه بگویند: «متشکریم، خدانگهدار.» گفتند: «بسیار خوب، این دقیقاً چیزی است که از شما می‌خواهیم.»»

«وقتی برای مردن نیست» در حال حاضر از ۱۱۴ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصد دریافت کرده است. این فیلم در اولین روز اکران در بازارهای جهانی به دنبال افتتاحیه ۹۰ میلیون دلاری خواهد بود.

کریگ در مصاحبه دیگری با «نیویورک تایمز» به میمی که جمعه هر هفته با فرارسیدن تعطیلات آخر هفته در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود واکنش نشان داده و از وجودش اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. این میم از لحظه‌ای خلق شده که کریگ در برنامه «اس‌ان‌ال» خواننده کانادایی «ویکند» (The Weeknd) را معرفی می‌کند.

کریگ در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد میم «خانم‌ها و آقایان، ویکند [آخر هفته]» چیست می‌گوید: «چه هست؟» او وقتی می‌شنود که مردم از این لحظه حضورش در برنامه زنده «اس‌ان‌ال» میمی ساخته‌اند می‌گوید: «واقعاً؟ خیلی جالب است. نمی‌دانم چیست، اما متشکرم. دوست‌داشتنی است. به گمانم باید حسابی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشم تا بدانم که ماجرا از چه قرار است.»

برای این میم که حتی یک حساب توییتر ویژه ساخته شده که دارای ۴۷۵ هزار دنبال‌کننده است. این صفحه هر هفته تنها همین میم را ارسال می‌کند.

منبع : سنیمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها