{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«من مرد تو هستم» فاتح جوایز فیلم آلمان شد

«من مرد تو هستم» فاتح جوایز فیلم آلمان شد
کدخبر : 7009

فیلم «من مرد تو هستم» جوایز اصلی مهم ترین جایزه سالانه سینمای آلمان را به خود اختصاص داد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایسنا، فهرست برندگان جوایز فیلم آلمان در سال ۲۰۲۱ اعلام شد و کمدی درام علمی-تخیلی «من مرد تو هستم» به کارگردانی «ماریا شرادر» موفق به کسب چند جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی شد. 

همچنین «ماریا شرادر» به همراه «جان شومبرگ» برای نگارش فیلمنامه «من مرد تو هستم» با اقتباس از یک داستان کوتاه نوشته «اما براسلاوسکی» نویسنده آلمانی موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه شدند و «مارن اگرت» نیز برای بازی در این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد، جایزه ای که او پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم برلین نیز کسب کرده بود. 

فیلم «من مرد تو هستم» اخیرا به عنوان نماینده سینمای آلمان در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شده است. 

در سایر بخش ها «اولیور مازوچی» برای نقش آفرینی در فیلم «بچه تخس» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد، جایزه بهترین مستند به «آقای باخمن و کلاسش» ساخته «ماریا اسپت» رسید و «رگ های جهان» به کارگردانی مشترک «اوا کِمه»، «آنسگر فریش» و «توبیاس سیبرت» نیز به عنوان بهترین فیلم کودک سال سینمای آلمان معرفی شد. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها