{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی یک «جو بایدن» جدید در فصل چهل و هفتم Saturday Night Live

معرفی یک «جو بایدن» جدید در فصل چهل و هفتم Saturday Night Live
کدخبر : 7066

«جیمز آستین جانسون» تازه‌وارد در فصل جدید «اس‌ان‌ال» نقش «جو بایدن» را بازی کرده است.

در فصل چهل و هفتم برنامه زنده «اس‌ان‌ال» که شنبه شب این هفته از ان‌بی‌سی روی ایر رفت، یک بازیگر تازه‌وارد نقش «جو بایدن» را بازی کرد. بینندگان این قسمت از برنامه با میزبانی «اوون ویلسون» در شبکه‌های اجتماعی در مورد این بازیگر اظهار سردرگمی کردند.

یکی از کاربران می‌نویسد: «اعضای خانواده ما با هم توافق ندارند. آیا این «اوون ویلسون» در نقش بایدن است؟» کاربر دیگری می‌گوید: «فکر می‌کنم «اوون ویلسون» است که نقش بایدن را بازی می‌کند.»

با این حال، بینندگان سپس متوجه شدند که «جیمز آستین جانسون» بازیگر تازه‌وارد نقش بایدن را ایفا می‌کند. «فرانک پالترا» گزارشگر «سی‌ان‌ان» می‌نویسد: «بازیگر جدید «جیمز آستین جانسون» فصل چهل و هفتم «اس‌ان‌ال» را در نقش «جو بایدن» آغاز کرد. اما این حتی بهترین بازی جانسون نیست. نسخه ترامپ او احتمالاً در کل کشور نظیر ندارد، و باعث شده به این فکر کنم که اگر ترامپ دوباره نامزد ریاست جمهوری شود آیا جانسون می‌تواند مثل «دینا کاروی» [استند-آپ کمدین] هر دو نقش را بازی کند.»

بسیاری از بینندگان از دقت اجرای جانسون در نقش بایدن شگفت‌زده شدند اما برخی نیز گفتند که بازی «جیم کری» در این نقش را بیشتر می‌پسندند. در سال‌های گذشته «کوین نیلون»، «جیسون سودیکیس»، «وودی هارلسون» و «جان مالنی» نقش بایدن را بازی کرده بودند.

«اس‌ان‌ال» به‌تازگی چند بازیگر جدید معرفی کرده و «بک بنت» و «لورن هولت» از برنامه جدا شده‌اند. «پیت دیویدسون»، «کیت مک‌کینان»، «ایدی براینت»، «سسیلی استرانگ» و «کنان تامپسون» همگی در فصل چهل و هفتم بازخواهند گشت.

ویلسون در قسمت اول این فصل نقش «لایتنینگ مک‌کویین» از فیلم انیمیشن «ماشین‌ها» (Cars) را تکرار کرد. او در مونولوگ ابتدایی خود گفت از اینکه برنامه را به صورت زنده اجرا می‌کند هیجان‌زده است.

ویلسون می‌گوید: «از اینکه برای اجرای زنده اینجا هستم هیجان‌زده‌ام، منظورم این است که این همان چیزی است که موزیسین‌ها در موردش حرف می‌زنند وقتی که شما از مردم به شکل بی‌درنگ بازخورد می‌گیرید. وقتی یک فیلم بازی می‌کنید البته باید یک سال صبر کنید تا نظر دیگران را بشنوید، اما امشب این‌گونه نیست: نقدها فوراً از راه می‌رسند. شاید مردم همین حالا نقدهایشان را توییت کرده باشند.»

ویلسون اضافه می‌کند: «می‌دانم که می‌گویند نقدها را نخوانید، یا اگر نقدهای خوب را خواندید باید نقدهای بد را هم بخوانید.» او به شوخی اضافه می‌کند: «حقیقت ندارد… من با نقدهای منفی مثل نقدهای مثبت ارتباط برقرار نمی‌کنم.»

ویلسون سپس یکی از نقدهای منفی چند سال قبل خودش را به یاد می‌‌آورد: «پرسونای اوون ویلسون در سینما جاه‌طلبی یک سگ ریتریور طلایی آرمیده در کنار آتش را دارد.»

این کمدین در ادامه می‌گوید معترف است که گاهی پایش را از روی پدال گاز برداشته: «اما وقتی «دنیل دی-لوییس» بازنشسته شد و همه آن بار سنگین به دوش من محول شد، همه‌چیز تغییر کرد. آنجا بود که فهمیدم باید در انیمیشن «ماشین‌ها ۳» صداپیشگی کنم. در ضمن آیا یک سگ ریتریور طلایی خوابیده کنار آتش بودن بدترین وضعیت دنیاست؟»

منبع : سینمانیوز 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها