{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نویسنده سریال Office از تأثیر مستقیم سریال Sopranos و فیلم کمدی محبوب «جیمز گاندولفینی» می‌گوید

نویسنده سریال Office از تأثیر مستقیم سریال Sopranos و فیلم کمدی محبوب «جیمز گاندولفینی» می‌گوید
کدخبر : 7139

نواک در مصاحبه جدیدی با «اندی کوئن» از مقطعی می‌گوید که قرار بود «جیمز گاندولفینی» فقید جانشین «استیو کارل» در نقش «مایکل اسکات» شود. کارل در سال ۲۰۱۱ پس از هفت فصل از سریال «اداره» جدا شد.

«بی.جی. نواک» نویسنده، کارگردان و بازیگر سریال «اداره» می‌گوید به‌شدت تحت تأثیر سریال «سوپرانوها» شبکه اچ‌بی‌او بوده است.

نواک می‌گوید: «با جیمز گاندولفینی در یک جلسه بودم جایی که سعی می‌کردیم راضی‌اش کنیم به سریال ملحق شود. او سربه‌زیر بود و دوست‌داشتنی، و بازیگر محبوب من در همه زمان‌ها، بنابراین فقط فکر کردم که انتخاب خوبی خواهد بود چون معتقد بودم «سوپرانوها» به دلیل اینکه کمدی، درام و شخصیت را غیرقابل جداسازی از یکدیگر کرده بود، به‌شدت بر روی «اداره» تأثیر داشت.»

نواک اضافه می‌کند: «در حقیقت، حالتی که «مایکل اسکات» چیزی به خیلی جدی می‌گفت اما واژه‌ای را غلط تلفظ می‌کرد مستقیماً برآمده از حس طنز «تونی سوپرانو» است. فکر کردم جانشین فوق‌العاده‌ای خواهد بود. واقعاً دوست داشتم با او همکاری کنم.»

نواک در ادامه فاش می‌کند که گاندولفینی از علاقه‌مندان به کمدی بوده و فیلم محبوبش «راکر» با بازی «رین ویلسون» (بازیگر «اداره» در نقش «دوایت») بوده است.

ماه گذشته فاش شد که گاندولفینی سه میلیون دلار دریافت کرده است تا در سریال «اداره» نقش‌آفرینی نکند و به قول «ریکی جرویز» میراث «سوپرانوها» را «خالص» نگه دارد.

فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» که پیش‌درآمدی است برای «سوپرانوها» با بازی «مایکل گاندولفینی» فرزند جیمز در نقش «تونی سوپرانو» جوان، از جمعه گذشته در سالن‌های سینمای آمریکا اکران شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها