{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«بن افلک» از تجربه لذت‌بخش بازی دوباره در نقش «بتمن» در The Flash می‌گوید

 «بن افلک» از تجربه لذت‌بخش بازی دوباره در نقش «بتمن» در The Flash می‌گوید
کدخبر : 7201

فیلم «فلش» ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

«بن افلک» بازی دوباره در نقش «بتمن» در فیلم «فلش» (The Flash) را «لذت‌بخش» خواند. این بازیگر ۴۹ ساله در مصاحبه با «ورایتی» در مراسم فرش قرمز فیلم «بار مراقبت» (The Tender Bar) از تجربه تکررا نقش «بتمن» در فیلم ابرقهرمانی جدید دی‌سی به کارگردانی «اندی موشتی» گفته است.

افلک می‌گوید: «روش خوشایندی بود برای بازگشت چرا که پیش از آن تجربه سختی داشتم. این یکی واقعاً دوست‌داشتنی بود. واقعاً لذت‌بخش.» او اضافه می‌کند که به او بسیار خوش گذشته و به شوخی می‌گوید: «احتمالاً بدون آنکه خودم بدانم تحت پیگرد قرار گرفته‌ام و قوانین را زیر پا گذاشته‌ام و حالا از من شکایت خواهند کرد.»

افلک در این فیلم مقابل «بتمن» دیگری با بازی «مایکل کیتون» و «ازرا میلر» در نقش «فلش» بازی کرده است. او در ادامه می‌گوید: «ازرا را خیلی دوست داشتم و فرصتی دست داد تا جیسون [موموآ] را ببینم که در آنجا در حال بازی در فیلم «آکوامن [و قلمرو گمشده]» بود.»

افلک در سال ۲۰۱۶ با فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و «لیگ عدالت» (Justice League) نقش «بتمن» را بازی کرده بود و حضور کوتاهی در «جوخه انتحار» (Suicide Squad) «دیوید آیر» داشت. او قرار بود فیلم جداگانه «بتمن» را کارگردانی کند اما این وظیفه را به «مت ریوز» سپرد و برادران وارنر «رابرت پتینسون» را جانشین او کرد. این بازیگر که اخیراً با «آخرین دوئل» (The Last Duel) در جشنواره ونیز دیده شده، تابستان گذشته برای موشتی در «فلش» جلوی دوربین رفته است.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها