{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال Better Things با فصل پنجم به پایان می‌رسد

سریال Better Things با فصل پنجم به پایان می‌رسد
کدخبر : 7274

سفارش ساخت این فصل سال گذشته صادر شده بود و فیلمبرداری آن در حال انجام است.

سریال «چیزهای بهتر» با بازی، کارگردانی و نویسندگی «پاملا آدلون» با فصل پنجم در شبکه اف‌اکس به پایان می‌رسد. سفارش ساخت این فصل سال گذشته صادر شده بود و فیلمبرداری آن در حال انجام است.

آدلون با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه می‌گوید: «تا ابد قدردان شبکه ا‌ف‌اکس خواهم بود که به من اجازه داد داستان‌ها را با جهان‌بینی خودم روایت و نشان دهم. تولید این سریال برای من یک آموزشگاه فیلمسازی بود. مقابل عوامل و بازیگران سر تعظیم فرود می‌آورم و مشتاقم که مردم «چیزهای بهتر» کشف و باز-کشف کنند. (فعلاً) داستان «سم فاکس» تمام خواهد شد.»

این سریال داستانی در مورد «سم فاکس» با بازی آلدون بازگو می‌کند، یک مادر تنها که با بازیگری در لس آنجلس سه دختر خود «مکس»، «فرانکی» و «دوک» را بزرگ می‌کند. او در همین حین از مادر خود «فیل» که در نزدیکی او ساکن است نیز مراقبت می‌کند. سم در ایجاد رابطه با سه دختر خود با چالش‌هایی چون صداقت، عشق و شوخی مواجه است و سعی می‌کند زندگی در حال تغییر دخترانش را اداره کند، خانواده‌اش را تأمین کند و با یکی دو دوست خود وقت بگذراند و گاهی با خود خلوت کند.

آلدون در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نامزدی امی بهترین بازیگر زن نقش اول سریال‌های کمدی را کسب کرد، در سال ۲۰۱۸ نامزد گلدن گلوب همین بخش شد و سریال نامزدی «اتحادیه نویسندگان» و «اتحادیه منتقدین تلویزیونی» را به دست آورد. آلدون ژوئیه سال ۲۰۲۰ با اف‌اکس قرارداد بست تا پروژه‌های متن-محور و بدون فیلمنامه دیگری برای شبکه تولید کند.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها