{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش فیلم Hotel Transylvania: Transformania از آمازون اعلام شد

تاریخ پخش فیلم Hotel Transylvania: Transformania از آمازون اعلام شد
کدخبر : 7277

این مجموعه فیلم از سال ۲۰۱۲ بیش از ۱.۳ میلیارد دلار فروخته‌اند.

در ماه آگست گذشته گزارش شده بود که آمازون به دنبال خریداری فیلم انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا: ترنسفورمینیا» از سونی پیکچرز انیمیشن است. قسمت چهارم و پایانی چندگانه به استثنای بازار چین، ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. این مجموعه فیلم از سال ۲۰۱۲ بیش از ۱.۳ میلیارد دلار فروخته‌اند. آمازون فیلم «سیندرلا» (Cinderella) را نیز با قراردادی مشابه از سونی خریداری کرده و در ماه سپتامبر پخش کرده بود.

«آدام سندلر» در «هتل ترنسیلوانیا» در نقش «دراکولا» صداپیشگی کرده بود و در این قسمت جای خود را به «برایان هال» داده است. «سلینا گومز» در نقش دختر امروزی او «میویس»، «اندی سمبرگ» در نقش «جانی لوگران»، «کاترین هان» در نقش «اریکا ون هلسینگ»، «استیو بوشمی» در نقش «وین»، «دیوید اسپید» در نقش «گریفین»، «کیگان مایکل کی» در نقش «ماری»، «آشر بلینکاف»، «برد آبرل»، «فرن درشر»، «جیم گفیگان» در نقش «پروفسور آبراهام ون هلسینگ» و «مالی شنان» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود. ترنسیلوانیا پناهگاهی برای موجودات افسانه‌ای است که نمی‌توانند آزادانه در میان انسان‌ها زندگی کنند.

قسمت چهارم فیلم توسط «جنیفر کلوسکا» و «درک درایمن» کارگردانی شده و نویسنده‌ آن «گندی تارتاکوفسکی» بوده است. تارتاکوفسکی سه قسمت قبلی «هتل ترنسیلوانیا» را کارگردانی کرده و در حال حاضر بر روی دو فیلم بلند برای «سونی پیکچرز انیمیشن» کار می‌کند. تولید «هتل ترنسیلوانیا ۴» از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شد، وقتی که قرار بود نسخه نهایی فیلم دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود. تارتاکوفسکی پیش‌تر به «کلایدر» گفته بود که تمایلی ندارد برای کارگردانی قسمت پایانی فیلم بر روی صندلی کارگردانی بنشیند.

منبع : سینمانیوز 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها