{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

۱۲ فیلم ایرانی در برنامه مهم‌ترین جشنواره آمریکای جنوبی

۱۲ فیلم ایرانی در برنامه مهم‌ترین جشنواره آمریکای جنوبی
کدخبر : 7430

چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپولو در کشور برزیل، امسال ۱۲ فیلم از سینمای ایران را در بخش‌های مختلف به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش هنر ام‌روز،  فهرست کامل فیلم‌های حاضر در چهل و پنجمین جشنواره فیلم سائوپولو اعلام شد و بر این اساس فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی «غیاب» از علی مصفا، «وقت جیغ انار» به کارگردانی گراناز موسوی، «مجبوریم» از  رضا درمیشیان، «سگ ها دیشب نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی و مستند «رادیوگرافی یک خانواده» ساخته فیروزه خسروانی در بخش چشم انداز بین المللی این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهند شد. 

در بخش مسابقه کارگردان‌های جدید نیز فیلم‌های «منطقه پایانی» ساخته مشترک بردیا یادگاری و احسان میرحسینی، «انتهای اوین» به کارگردانی محمد و مهدی تراب بیگی، «جاده خاکی» ساخته پناه پناهی، «بی آبان» به کارگردانی مهرداد کورش نیا و «زالاوا» ساخته ارسلان امیری به روی پرده خواهند رفت. 

چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپولو به عنوان معتبرترین رویداد سینمایی آمریکای جنوبی امسال میزبان ۲۶۴ فیلم از ۵۰ کشور جهان است و از تاریخ ٢١ اکتبر تا ٣ نوامبر (از ٢٩ مهر تا ١٢ آبان) به صورت ترکیبی از رویدادهای حضوری و مجازی در کشور برزیل برگزار می‌شود. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها