{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سانسور علت حذف فیلم‌ها از جشنواره‌ ۳۸ فیلم کوتاه تهران است

سانسور علت حذف فیلم‌ها از جشنواره‌ ۳۸ فیلم کوتاه تهران است
کدخبر : 7456

پویان شعله‌ور که سال‌هاست تدوین بسیاری از آثار سینمای کوتاه ایران بر عهده وی بوده است نسبت به فیلم‌های کوتاه حذف شده از سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران واکنش نشان داد.

به گزارش هنر ام‌روز،  پویان شعله‌ور تدوینگر که سال‌هاست تدوین بسیاری از آثار سینمای کوتاه ایران برعهده وی بوده است، نسبت به فیلم‌های کوتاه حذف شده از بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران واکنش نشان داد.

وی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «با فیلم‌های حذف شده از جشنواره‌ امسال در ظاهر تحت عنوان کیفی اما در واقع به خاطر سانسور و ممیزی می‌شود یک جشنواره‌‌ با کیفیت برگزار کرد.

آنچه شما می‌خشکانید ده‌ها امید و انگیزه‌ای است که ممکن‌است دوباره هرگز جوانه نزند. روزی که دیر نیست باید پاسخگوی اینهمه خشم، افسردگی و ناامیدی باشید.

نسل ما هرگز شما را از یاد نخواهد برد.»

حال باید دید هیات انتخاب فیلم‌های کوتاه سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره این اظهارنظر شعله‌ور چه پاسخی خواهد داشت.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها