{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سالار عقیلی برای تیتراژ «۲۴ سپتامبر» می‌خواند/ امین زندگانی در نقش قاری قرآن

سالار عقیلی برای تیتراژ «۲۴ سپتامبر» می‌خواند/ امین زندگانی در نقش قاری قرآن
کدخبر : 7785

فیلم «۲۴ سپتامبر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم ابراهیم وند مراحل پس تولید را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم «۲۴ سپتامبر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم ابراهیم وند که به دلیل اعتراضات خانواده شهید محسن کارگر قابل اکران نبود، با تغییر نام شهید با عنوان حسین محمدی مراحل پس تولید را پشت سر می‌گذارد. 

این فیلم که محصول ۹۵-۱۳۹۴ است، روایتگر رویداد فاجعه باز ۲۴ سپتامبر حج است که بسیاری از مردم ایران را دیدار کرد. و سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این فیلم را عهده دار است. همچنین بابک زرین آهنگسازی این فیلم را انجام می‌دهد. 

خلاصه داستان: فیلم روایتگر مادری است که فرزندش راهی زیارت حج می‌شود و در همان زمان دوحادثه سقوط جرثقیل و حادثه منا اتفاق می‌افتد و فرزند این مادر در سانحه فاجعه منا شهید می‌شود و به موازات این قصه، داستان شهادت غضنفر رکن آبادی (سفیر سابق ایران در لبنان) و حسن دانش (قاری قرآن) نیز روایت می‌شود. 

خبر و عکس از فیلمی درباره فاجعه منا

امین زندگانی نقش یک قاری بین المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی را بازی می‌کند که همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک می‌گوید. 

عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: مریم ابراهیم وند، نویسنده: علی اکبر محلوجیان، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، صدابردار: بهروز معاونیان، گریمور: محمد قومی، تدوینگر: میثم مولایی. 

بازیگران: امین زندگانی، گلاره عباسی، آفرین عبیسی، مرحوم بهمن زرین‌پور، شهره لرستانی، مریم امیرجلالی، محمد ابراهیم‌وند و پرهام امینی.

آهنگساز: بابک زرین، خواننده: سالار عقیلی.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها