{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رونمایی از فیلم آنجلینا جولی و ستاره‌های بازی تاج و تخت

رونمایی از فیلم آنجلینا جولی و ستاره‌های بازی تاج و تخت
کدخبر : 7809

در فیلم "جاودانگان" آنجلینا جولی با کیت هرینگتون و ریچارد مدن (بازیگران بازی تاج و تخت) و سلما هایک و برخی دیگر از ستاره‌ها همبازی شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم ابرقهرمانی "جاودانگان" (Eternals) مارول و دیزنی پس از نزدیک به یک سال تأخیر سرانجام با برگزاری مراسم افتتاحیه جهانی در لس‌آنجلس آماده نمایش عمومی شده است.

در مراسم افتتاحیه که دوشنبه شب در ال کاپیتان تئاتر لس‌آنجلس برگزار شد، "انجلینا جولی" بازیگری که در ابتدا قرار بود نقش کوتاهی در این فیلم داشته باشد، به همراه فرزندانش روی فرش قرمز رفت. دیگر ستارگان حاضر در این مراسم "کلوئی ژائو" کارگردان فیلم، "کیت هرینگتون"، "کمیل نانجیانی"، "سلما هایک"، "جما چان" و "تایکا وایتیتی" و "ریتا اورا" بودند.

"جاودانگان" ۲۴ اکتبر در جشنواره فیلم رم برای اولین بار در اروپا اکران خواهد شد و ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماهای ایالات متحده روی پرده می‌رود. این فیلم که شخصیت‌های جدیدی را به "دنیای سینمایی مارول" می‌آورد، ۴۵ روز بعد از دیزنی+ پخش خواهد شد.

به گزارش 30نما، نقدهای این فیلم ۲۴ اکتبر اجازه انتشار پیدا می‌کنند اما منتقدین در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های بدون اسپویلر و کوتاه خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

"آرون کوچ" منتقد "هالیوود ریپورتر" می‌نویسد: "حرف‌های زیادی برای گفتن هست. اگر فیلم‌های مارول یک دیاگرام ون باشد – متغیرهای درون آن بخش مشترک – این فیلم از نمودار بیرون می‌زند. به‌راحتی متفاوت‌ترین فیلم مارول است."

ابدی ها - جاودانان

"اریک دیویس" نویسنده "فندنگو" می‌گوید: "فیلم "جاودانگان" مارول به‌شکلی دیدنی عجیب و غنی است با داستان‌های تازه‌ای که جدا از آنچه وجود داشته به نظر می‌رسد. واقعاً باطراوت است. نوعی تلخ‌وشیرینی در فیلم هست که در نماهای غروب می‌توان حسشان کرد – ردپای روشن کلوئی ژائو. فیلمی سرزنده و تأمل‌برانگیز است."

"تسا اسمیت" منتقد "راتن تومیتوز" می‌نویسد:‌ ""جاودانگان" یک شاهکار لعنتی است! پر از آدرنالین درست از همان اتبدا، اما از سوی دیگر پر است از انرژی و طنز! اتفاقات زیادی در این فیلم برای اولین بار در "دنیای سینمایی مارول" روی می‌دهد. هوش از سرتان می‌پرد! به کامیک‌ها ارجاع می‌دهد اما داستان کاملاً منحصر به فردی دارد. صحنه‌های پس از تیتراژ انقلابی است!."

"نورا دامینیک" نویسنده "بازفید" می‌گوید: "فیلم "جاودانگان" با جلوه‌های بصری تکان‌دهنده "کلوئی ژائو" و گروه بازیگرانی که مقدر شده بود در "دنیای سینمایی مارول" بازی کنند، شباهت زیادی به دیگر فیلم‌های مارول ندارد. گره‌های داستانی عالی زیادی دارد و هماهنگی بازیگران این فیلم را دیدنی کرده."

"استیون واینتراب" از "کلایدر" می‌نویسد: "جنبه دوست‌داشتنی فیلم‌های مارول برای من این است که آن‌ها دائماً روش‌های جدیدی برای روایت داستان پیدا می‌کنند. "جاودانگان" به زیبایی تصویربرداری شده و با فیلم‌های قبلی "دنیای سینمایی مارول" بسیار متفاوت است. داستان فیلم با گره‌ها و چرخش‌هایش غافلگیرم کرد. آن دو شخصیت در صحنه‌های پس از تیتراژ…"

"دیوید ارلیک" منتقد "ایندی‌وایر" نوشته است: "از نظر سبک و لحن به راحتی غیرمارولی‌ترین فیلم "دنیای سینمایی مارول" است (پلاستیکی به نظر نمی‌رسد و نیز رابطه جنسی اتفاق می‌افتد) و مقیاس آن به شکلی کیهانی است که باعث شده داستان "انتقام‌جویان" مثل یک نقطه کوچک به نظر برسد. بنابراین چرا باز هم مشتی آدم با لباس‌های اسپندکس به مدت سه ساعت با جلوه‌های ویژه ضعیف می‌جنگند؟"

"کریستن آکونا" منتقد "اینسایدر" می‌نویسد: ""جاودانگان" شاید بهت‌آورترین و غافلگیرکننده‌ترین فیلم مارولی باشد که خواهید دید. گره‌ها و چرخش‌های زیاید در داستانش دارد. کمیل نانجیانی در همه صحنه‌ها مضحک است. مثل همیشه، تا خود پایان با فیلم همراه باشید."

در "جاودانان" مارول "جما چان" در نقش "سرسی"، "کمیل نانجیانی" در نقش "کینگو"،‌ "لورن ریدلاف" در نقش "ماکاری"، "برایان تایری هنری" در نقش "فاستوس"، "سلما هایک" در نقش "ایجک"، "لیا مک‌هیو" در نقش "اسپریت"، "دان لی" در نقش "گیلگامش"، "بری کیوگان" در نقش "درویگ"، و "انجلینا جولی"‌ در نقش "تنا"، "ریچارد مدن" در نقش "دین ویتمن" و "کیت هرینگتن" در نقش "ایکاریس" را بازی می‌کنند.

فیلم "جاودانان" در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها