{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دارن آرنوفسکی: همچنان بخاطر فیلم «مادر» ایمیل‌های آکنده از نفرت می‌گیرم

دارن آرنوفسکی: همچنان بخاطر فیلم «مادر» ایمیل‌های آکنده از نفرت می‌گیرم
کدخبر : 7865

فیلم «مادر!» (Mother!) «دارن آرونوفسکی» با بازی جنیفر لارنس و خاویر باردم یکی از بحث‌برانگیزترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۷ بود و به سبب خط داستان لجام‌گسیخته و تمثیل‌های انجیلی و خشونت پرهرج‌ومرج‌اش بعضی از مخاطبین را پس زد و احساسات بعضی دیگر را برانگیخت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، جاه‌طلبی آرونوفسکی در این فیلم واکنش‌های تند و تیزی را در پی داشت، اما پس از گذشت چهار سال، آتش خشم بینندگان هنوز فروننشسته است. این فیلمساز در جشنواره فیلم الجونه مصر فاش کرده است که همچنان ایمیل‌های تنفرآمیزی از طرف بینندگان دریافت می‌کند.
آرونوفسکی (به‌واسطه «ورایتی») می‌گوید: «نگران این بودیم که این فیلم چقدر بحث‌برانگیز خواهد بود، اما بعد از طرفی وقتی فیلمی در دنیا عرضه می‌کنید، و افراد بسیاری خشمگین می‌شوند، به این فکر می‌کنید که «صبر کنید، مگر من چه کرده‌ام؟»

«ورایتی» می‌نویسد: «فیلمساز می‌گوید یک بیننده رنجیده‌خاطر به طریقی شماره او را به دست آورده و در پیامکی ادعا کرده که به مصرف ذغال سنگ ادامه خواهد داد و تا جایی که ممکن باشد در سیاره زمین ویرانی به بار می‌آورد تا او را عصبانی کند.»
آرونوفسکی می‌گوید: «اما از این گذشته، آن نوع هیجان‌زدگی و و شوری که در دیگر بینندگان ایجاد می‌کنید به شما یادآوری می‌کند که چرا این فیلم را ساخته‌اید.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها