{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کریستن استوارت جوکر می‌شود؟

کریستن استوارت جوکر می‌شود؟
کدخبر : 7871

کریستن استوارت ستاره هالیوود می‌گوید به بازی در نقش جوکر در مقابل "بتمن" رابرت پتینسون تمایلی ندارد.

به گزارش هنر ام‌روز، کریستن استوارت می‌گوید تمایلی به بازی در نقش "جوکر" در یک فیلم "بتمن" ندارد. ستاره فیلم "اسپنسر" (Spencer) در مصاحبه جدیدی با "ورایتی" در پاسخ به این پرسش که ایا مایل است در مقابل "بتمن" (The Batman 2022) با بازی رابرت پتینسون نقش "جوکر" را بازی کند یا نه می‌گوید: "بیایید کار جدیدی انجام دهیم."

استوارت که در فیلم‌های "گرگ‌ومیش" (Twilight) با پتینسون همبازی بوده، در مورد بازی در نقش "جوکر" اضافه می‌کند: "انرژی در پس آن را دوست دارم. نقش او را بسیار خوب بازی کرده‌اند. احساس می‌کنم که شاید، بهتر باشد با بی‌ملاحظگی برخورد نکنیم، اما عاشق انرژی‌اش هستم. بیایید کار دیگری بسازیم. من کاملاً موافق بازی در نقش یک شخصیت عجیب‌وغریب و ترسناک هستم."

به گزارش 30نما، بازیگر نقش "پرنسس دایانا" در "اسپنسر" سپس در پاسخ به این پرسش که آیا این اظهاراتش به معنای یک "نه" قطعی است یا نه می‌گوید: "یک "نه" نیست، اما شدید‌ترین تمایل من هم نیست. بهتر است کار جدیدی انجام دهیم."

تاکنون بازیگران بسیاری چون "جک نیکلسون"، "جرد لتو" و "مارک همیل" در نقش "جوکر" مقابل دوربین رفته یا صداپیشگی کرده‌اند. "هیث لجر" فقید و "واکین فینیکس" هر دو برای بازی در این نقش در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۹ با فیلم‌های "شوالیه تاریکی" (The Dark Knight) و "جوکر" (Joker) برنده اسکار شدند.

استوارت با فیلم "اسپنسر" یکی از بازیگران مدعی اسکاری است که می‌تواند برای اولین بار نامزدی آکادمی را کسب کند. رقبای او در بخش بهترین بازیگر زن جسیکا چستین با "چشمان تمی فی"، پنه‌لوپه کروز با "مادران موازی"، الیویا کولمن با "دختر گمشده"، و فرانسیس مک‌دورمند با "تراژدی مکبث" خواهند بود که همگی پیش‌تر نامزد اسکار شده‌اند.

امسال احتمال نامزدی "لیدی گاگا" با "خاندان گوچی"، "الانا هایم" با "پیتزا لیکوریس"، "نیکول کیدمن" با "ریکاردو بودن"، "جنیفر لارنس" با "به بالا نگاه نکنید" و "ریچل زگلر" با "داستان وست ساید" نیز وجود دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها