{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ابوالفضل جلیلی: «داد» را به جشنواره ملی فیلم فجر نخواهم داد

 ابوالفضل جلیلی: «داد» را به جشنواره ملی فیلم فجر نخواهم داد
کدخبر : 7942

ابوالفضل جلیلی به زودی فیلم سینمایی «داد» را جلوی دوربین می برد.

به گزارش هنر ام‌روز،  ابوالفضل جلیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره کار جدید خود چنین اطلاع‌رسانی کرد: پیش تولید فیلم سینمایی «داد» را آغاز کردم. در این فیلم که نویسندگی آن را نیز خود برعهده دارم بار دیگر به معضلات اجتماعی به ویژه آسیب‌هایی که برای نوجوانان در جامعه وجود دارد، می‌پردازم.

وی افزود: درباره لوکیشن این فیلم سینمایی هنوز تصمیمی گرفتم، زیرا ممکن است آن را در تهران یا اینکه در شهر دیگری جلوی دوربین برم برای همین اول ترجیح می دهم پیش تولید به اتمام برسد و سپس گزینه های مدنظر را بررسی کنم تا درباره شهری که قرار است فیلم را در آنجا فیلمبرداری کنم، تصمیم بگیرم.

جلیلی ادامه داد: تا آغاز فیلمبرداری باز هم فیلمنامه را تصحیح خواهند کرد برای همین تا زمانی که کار نهایی سناریو به انجام نرسیده نمی‌توانم لوکیشن آن را مشخص کنم چون ممکن است در لحظه آخر بنا به اقتضای فیلمنامه تصمیم بگیرم فیلم را در تهران یا شهری دیگر جلوی دوربین برم.

وی با بیان اینکه در کار جدیدش از بازیگران تحصیل کردهسینما استفاده خواهد کرد، گفت: در فیلم سینمای «داد» سراغ بازیگران دانش آموخته سینما خواهم رفت چون متاسفانه این قشر آنگونه که باید دیده نمی‌شود برای همین تصمیم دارم به واسطه فیلم خود فرصتی دهم تا نیروهای علاقمند و با استعداد خودشان را در دادن نشان دهند.

جلیلی درباره تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز بیان کرد: هنوز تهیه‌کننده فیلم مشخص نشده است البته در ابتدا تصمیم داشتم خودم آن را تهیه کنم اما با یک تهیه کننده سینما به توافق رسیدیم که آن نیز در نهایت اجرایی نشد برای همین هنوز نمی‌توانم اطلاع کاملی درباره تهیه‌کننده این فیلم سینمایی بدهم.

این کارگردان در پایان اعلام کرد: این فیلم به زودی جلوی دوربین خواهد رفت البته تصمیم ندارم آن را به جشنواره ملی فیلم فجر یا فستیوال های خارجی بدهم زیرا در این کار مصمم هستم فیلمی برای دیدن مردم بسازم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها