{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تارانتینو: قبل از هر چیز می‌خواهم یک کمدی بسازم

تارانتینو: قبل از هر چیز می‌خواهم یک کمدی بسازم
کدخبر : 7974

تارانتینو: سینما را بیش از اینکه بخواهم بازیگر بشوم دوست دارم

به گزارش هنر ام‌روز، کوئنتین تارانتینو روز سه شنبه در جشنواره فیلم رم حاضر شد و جایزه یک عمر فعالیت هنری را از یکی از اسطوره‌های خود یعنی داریو آرجنتو استاد بی‌بدیل وحشت ایتالیایی دریافت کرد.سوالی که در ذهن همه بود این بود که آخرین فیلم تارانتینو چه خواهد بود و به نظر می‌آید که خود تارانتینو هم مطمئن نیست. او در پاسخ به سوال درباره فیلم آخرش گفت که «هیچ ایده‌ای ندارد!» و وقتی پرسیده شد که آیا «بیل را بکش 3» آخرین فیلم او خواهد بود گفت:«چرا که نه!»

اخبار مرتبط:

۷ کارگردان بزرگ که اسکار نبرده‌اند

اهدای جایزه فیلم رم به تارانتینو/ کارگردان مشهور سریال می‌سازد؟

او همچنین در گفتگو با شبکه RAI ایتالیا گفت پروژه‌های دیگیری دارد از جمله یک کتاب نقد فیلم و شاید یک سریال تلویزیونی بسازد و اضافه کرد:«اما اول قبل از هر چیز می‌خواهم کمدی بسازم» او سپس اضافه کرد که یک پروژه بسیار بامزه در دست دارد:«این فیلم بعدی من نیست، یک قطعه از چیزی است که دارم به انجامش فکر می‌کنم. اما این بخشی از چیزی است که احتمالا یک وسترن اسپاگتی باشد. امیدوارم بتوانم فیلمبرداری‌اش کنم چون خیلی خوش خواهد گذشت. می‌خواهم آن را مثل وسترن اسپاگتی بسازم که هرکسی سرصحنه به یک زبان صحبت می‌کرد.» اشاره تارانتینو به تولیدات اسپاگتی اروپایی مانند فیلم‌‌های لئونه است که معروف است عوامل آن از چندین کشور مختلف اروپایی در بیابان‌های اسپانیایی فیلمی درباره تاریخ آمریکا می‌ساختند!:«مشتاقم که فیلمبرداری‌اش کنم چون واقعاً لذت‌بخش خواهد بود. چون می‌خواهم به سبک وسترن‌های اسپاگتی فیلمبرداری‌اش کنم به گونه‌ای که هر کسی به زبانی متفاوت حرف می‌زند.»

تارانتینو در جایی از این گفتگو درباره کلاس های بازیگری که در دوران جوانی‌اش گذرانده صحبت کرد، و گفت که آنجا متوجه شده که به جای بازیگری می‌خواهد کارگردانی کند:«در این کلاسها نه تنها من بیشتر از بقیه بچه ها فیلم و سینما را دوست داشتم، بلکه بیشتر به فیلم ها اهمیت می‌دادم. باقی اینطور نبودند و فکر کنم بیشتر به خودشان اهمیت می‌دانند. و دلیل این اتفاق هم این است که من سینما را بیش از اندازه‌ای که بتوانم بازیگر شوم، دوست دارم. من نمی‌خواستم فقط در فیلم‌ها حضور داشته باشم، من می‌خواستم که فیلم‌ها، فیلم من باشند.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها