{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خوش‌آمدگویی کارگردان «گشت ارشاد» به «قهرمانِ» اصغر فرهادی

خوش‌آمدگویی کارگردان «گشت ارشاد» به «قهرمانِ» اصغر فرهادی
کدخبر : 8126

سعید سهیلی که «گشت ارشاد۳» را آماده نمایش دارد و با وجود درخواست به سازمان سینمایی، هنوز زمان و شرایط اکران فیلمش مشخص نیست، در یک پیام اینستاگرامی، آمدن فیلم «قهرمان» به پرده سینماها را خوش‌آمد گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم «قهرمان»، تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که جایزه بزرگ جشنواره کن را دریافت کرد و به عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شده است، از امروز در سینماهای سراسر کشور، اکران شده است. 

با به پرده آمدن «قهرمان»، بسیاری امیدوارند این فیلم بتواند یخ گیشه سینماهای کشور را که بیش از ۲۰ ماه است درگیر همه‌گیری کرونا بوده، بشکند و اکران پر رونقی را رقم بزند. 

با این‌حال، برخی از کارشناسان و اهالی سینما، معتقد هستند اکران یک فیلم کمدی چون «گشت ارشاد ۳» در کنار «قهرمان»، می‌تواند بر گرمی گیشه بیفزاید و چرخه این صنعت-هنر را دوباره به راه بیندازد. با این وجود، «گشت ارشاد ۳»، برای اکران، با مشکلات و موانعی از جمله بازی ریحانه پارسا روبه‌روست و برای همین هنوز تکلیف اکرانش مشخص نشده است. 

در این شرایط، سعید سهیلی که برخلاف درخواست‌هایش، موفق به کسب اجازه اکرانِ «گشت ارشاد۳» نشده است، در پیامی اینستاگرامی، نمایش فیلم «قهرمان» را خوش‌آمد گفت. 

او نوشته است: «هیچ من و تویی به اندازه «ما» مهم نیست، هیچ آمدن و نیامدنی به اندازه «ماندن» مهم نیست، هیچ سکوت و صدایی به اندازه «همصدایی» مهم نیست، هیچ حب و بغضی به اندازه «همدلی» مهم نیست، هیچ امیر و سفیری به اندازه «مردم» مهم نیست، هیچ ناخدا و کدخدایی به اندازه «خدا» مهم نیست ... و هیچ فیلمی به اندازه «سینما» مهم نیست. خوش‌آمدی قهرمان ... چراغت تابان سینما.»

خوش‌آمدگویی کارگردان «گشت ارشاد» به «قهرمانِ» اصغر فرهادی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها