{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

علی سرتیپی: نون برخی ها در تعطیلی سینماست

علی سرتیپی: نون برخی ها در تعطیلی سینماست
کدخبر : 8379

علی سرتیپی با بیان اینکه نمایش فیلم "قهرمان" اصغر فرهادی توانست مخاطب را بعد از مدت ها که به دلیل شیوع کرونا، سینماها دچار رکود شدند به سینماها برگرداند، ادامه داد: آن گروهی که معتقدند این روزها ، سینما نمی فروشد، نون شان در تعطیلی سینماست.

به گزارش هنر ام‌روز، این تهیه کننده و پخش کننده سینمای ایران که با  ایسنا گفتگو می کرد در پاسخ به اینکه آیا نمایش فیلم «قهرمان» توانسته مخاطب را با سالن ها آشتی بدهد، با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به ظرفیت 50 درصدی که به دلیل شیوع کرونا، سالن های سینمایی دارند، استقبال خیلی خوبی شده است. خصوصا در شرایطی که هنوز مخاطبان و مردم نگران کرونا هستند، البته باید بر این موضوع تاکید شود که اتفاقا سینما از جمله مکان های امن است چون پروتکل ها به خوبی رعایت می شود.

او یادآور شد: ما دیروز در سینما کوروش 100 میلیون و در ایران مال 40 میلیون در روزی که سینماها نیم بها بودند، فروش کردیم و به نظرم آنهایی که این روزها می گویند سینماها با وجود اکران «قهرمان» هم نمی فروشد، نون شان در تعطیلی سینماست و آنها همان هایی هستند که در دوران اوج کرونا و تعطیلی سینماها می گفتند که سینما تمام شده است و به نظرم این مخالف خوانی ها برای دیده شدن است.

سرتیپی در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه شورای صنفی نمایش بیش از 10 فیلم را در برنامه اکران گذاشته که تا آذر ماه به نمایش درآیند،آیا این روند فیلم سوزی نیست،گفت: بعید می دانم این تعداد فیلم اکران شود، باید در روزهای آینده چون باید همه فیلم ها با سینمادارها به توافق برسند، در این زمینه صحبت کرد.

این تهیه کننده و پخش کننده که فیلم «بی همه چیز» و «آپاچی» را در هفته های آینده اکران عمومی خواهد کرد؟ گفت: امیدوارم رونقی که این روزها در سینماها ایجاد شده است تا هفته های بعد نیز ادامه داشته باشد چون سینما تفریح مناسبی است، برای این روزها که مردم کم کم دارند به زندگی عادی برمی گردند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها