{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حراج توکنی بخش‌های دیده‌نشده «داستان عامه‌پسند» تارانتینو

حراج توکنی بخش‌های دیده‌نشده «داستان عامه‌پسند» تارانتینو
کدخبر : 8391

«کوئنتین تارانتینو» هفت صحنه دیده نشده از فیلم معروف «داستان عامه‌پسند» را در قالب توکن‌های غیرقابل معاوضه حراج می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز، هرکدام از این توکن‌ها حاوی محتوای مخفی هستند که تنها برای مالک آن قابل مشاهده خواهد بود. اولین فیلمنامه‌ دست‌نویس و دست نخورده فیلم و یک نقد صوتی اختصاصی از شخص کارگردان نیز به این مجموعه ضمیمه می‌شود. 

تارانتینو دیروز (سه‌شنبه، ۱۱ آبان) در خلال کنفرانس ان‌اف‌تی.ان‌وای‌سی/ NFT.NYC در میدان تایمز اذعان کرد فیلمنامه اصلی داستان عامه پسند را به مدت ۷ ماه و با دست نوشته است و در این نسخه نقاشی‌های نامفهوم‌ و خط خوردگی هم وجود دارد. به گفته تارانتینو، در نسخه اصلی فیلمنامه نام شخصیت اصلی داستان که جان تراولتا نقش آن را بازی می‌کرد، ادگار بود.

داستان عامه پسند (۱۹۹۴)، به عنوان دومین فیلم بلند تارانتینو داستان دو آدمکش، یک بوکسور، همسر یک تبهکار و یک جفت دزد را روایت می‌کند که زندگیشان از عجیب‌ترین راه ممکن به یکدیگر گره می‌خورد. این فیلم جنایی دنیای فیلمسازی را تکان داد و کار و کاسبی استودیو میرامکس را سکه کرد. داستان عامه پسند در سال ۱۹۹۴ نخل طلای جشنواره کن را برد و در سال ۱۹۹۵ اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برای تارانتینو و راجر آواری به ارمغان آورد. این فیلم ساموئل ال. جکسون را به یک ستاره تبدیل کرد و به حرفه بازیگری جان تراولتا جان تازه بخشید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها