{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

منصرف کردن عبدالرضا کاهانی کار ساده‌ای نبود

منصرف کردن عبدالرضا کاهانی کار ساده‌ای نبود
کدخبر : 8454

تهیه کننده فیلم "ارادتمند نازنین بهاره تینا": در تلاشیم فیلم ابتدا در ایران اکران بشود.

به گزارش هنر ام‌روز، توضیحات تهیه‌کننده «ارادتمند نازنین بهاره تینا» درباره منتفی شدن انتشار فیلم: منصرف کردن کاهانی از این تصمیم کار ساده ایی نبود

بعد از اعلام عبدالرضا کاهانی درباره منتفی شدن انتشار فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا»، سعید خانی(تهیه کننده فیلم» درباره دلایل این تصمیم نوشت:«برای من اولین فیلمی که قرار بود بعد از ۱۴سال کار در سینما تهیه کننده‌اش بشوم جذاب بود. تهیه کنندگی فیلم کسی که دو فیلم «بی خود بی جهت» و «استراحت مطلق» را در سمت مجری طرح با او همکاری کرده بودم برایم ‌ذوق دوچندانی داشت. اما متاسفانه بعضی اوقات طوری اوضاع که فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود. مدیران وقت سازمان سینمایی به شدت بر علیه این فیلم سم پاشی کردند و فقط وعده‌های تو خالی به من دادند و از نمایش فیلم جلوگیری کردند.

از طرف دیگر رضا کاهانی هم فیلمسازی در ایران را به فراموشی سپرد و تصمیم گرفت موقتا از ایران برود.من ماندم با مدیرهای که مرتب عوض می‌شدند و متاسفانه آب از آب تکان نمی‌خورد. به عنوان یکی از تهیه کنندگان و صاحب بیشتر ین سهام «ارادتمند نازنین بهاره تینا» همچنان در تلاش هستم فیلم ابتدا در ایران اکران بشود. به همین دلیل رضا را با اینکه بخشی از کارهای نمایش در خارج کشور را انجام داده بود از اکران منصرف کردم. قطعا کار آسانی نبود .ضمن اینکه احتمال داشت نمایش فیلم بدون پروانه برای من دردسر ایجاد کند .من هم بابت عدم نمایش فیلم از همه عذر خواهی می‌کنم و امید‌وار به روزهای بهتر در سینما اجتماعی ایران و تحمل و جسارت مدیران ارشاد و به امید روزی هستم که بتوانم با آقای کاهانی همکاری چهارم را داشته باشم. قطعا روزی که خیلی هم دور نیست با هم به دیدن فیلم خواهیم نشست».

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها