{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

طعنه مهناز افشار به ادامه توقیف یک فیلم جنجالی!

طعنه مهناز افشار به ادامه توقیف یک فیلم جنجالی!
کدخبر : 8499

مهناز افشار بازیگر فیلم «اردتمند نازنین بهاره تینا» به ادامه توقیف این فیلم واکنش نشان داد.

به گزارش هنر ام‌روز، عبدالرضا کاهانی کاگردان این اثر، برخلاف صحبت‌های پیشین خود، اعلام کرد از انتشار «اردتمند نازنین بهاره تینا» منصرف شده است. او دلایل مختلفی برای این تصمیم داشت. توئیت زیر هم، واکنش مهناز به افشار به اتفاقات روزهای اخیر است.

واکنش مهناز افشار

 

چرا فیلم کاهانی پخش نشد؟

«ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» سال 95 تولید شد اما این فیلم که در آن بازیگران مطرحی مثل سحر دولتشاهی، طنز طباطبایی، مهران غفوریان و مهناز افشار بازی کرده‌اند، هیچ وقت مجوز اکران نگرفت.

عبدالرضا کاهانی دو هفته پیش اعلام کرد این فیلم را به هرشکلی منتشر می‌کند اما چند روز پیش از تصمیمش منصرف شد. او می‌گوید انتشار فیلم ارزش دردسر برای برخی همکارانم را در ایران ندارد. همچنین برای انتشار فیلم، به دلگرمی برخی بازیگران اثر و اتحاد جامعه‌ی صنفی سینما نیاز دارم که از آن‌ها بی‌بهره‌ام!

این صحبت‌ها با واکنش مهران غفوریان همراه شد و او نیز در اینستاگرام خود با انتقاد از عبدالرضا کاهانی نوشت: آقای کاهانی شما قول دادید که فیلم را پخش کنید. معذرت‌خواهی نکنید و فیلم را پخش کنید. بگذارید خود مردم قضاوت کنند.

حالا بعد از چند روز مهناز افشار دیگر بازیگر حاضر در «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» به شکلی که دیدید، در توئیتر به این اتفاقات واکنش نشان داد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها