{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار بخش هایی از فیلم ترانه علیدوستی

انتشار بخش هایی از فیلم ترانه علیدوستی
کدخبر : 8576

همزمان با اکران فیلم «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی در بخش خارج از مسابقه‌ جشنواره اجیال دوحه، استودیو کتارا از نخستین تیزر این فیلم سینمایی رونمایی کرد.

به گزارش هنر ام‌روز،  فیلم سینمایی «اورکا» ساخته سحر مصیبی در روزهای دهم و سیزدهم نوامبر در نخستین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم اجیال قطر به روی پرده می‌رود. 

«اورکا» نخستین تجربه‌ی بلند سینمایی سحر مصیبی در مقام کارگردان به حساب می‌آید که ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی، مهتاب نصیرپور، محمد رشنو، حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری، حمیده حمیدی و با حضور مهتاب کرامتی در آن نقش آفرینی کرده اند. 

نهمین جشنواره فیلم اجیال قطر که از تاریخ ۷ تا ۱۳ نوامبر (۱۶ تا ۲۲ آبان) از سوی موسسه فیلم دوحه برگزار می‌شود در مجموع میزبان  شش فیلم کوتاه و بلند ایرانی خواهد بود و «قهرمان» به عنوان افتتاح‌گر این رویداد سینمایی انتخاب شده و «سیارک» ساخته مهدی حسینوند، مستند «شادگان» از اکو سالمی و دو فیلم کوتاه «روباهی که به دنبال صدا رفت» ساخته فاطمه گودرزی و «قبل از تاریکی» از مصیب حنایی دیگر نمایندگان سینمای ایران در این رویداد سینمایی هستند. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها