{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«گشت ارشاد» دوباره می‌فروشد؟

«گشت ارشاد» دوباره می‌فروشد؟
کدخبر : 8808

سری اول و دوم فیلم‌ «گشت ارشاد» که در ابتدا و میانه دهه ۹۰ اکران شدند، هر کدام جزء فیلم‌های پرفروش زمان خود بودند و حالا باید دید آیا سومین سری این فیلم که کلمه «ارشاد» هم از آن حذف شده در دوران کرونا می‌تواند مخاطب جذب کند؟

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «گشت ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی که قرار بود پنجم آبان‌ماه همزمان با فیلم «قهرمان» اکران شود، در شروع دوران کاری مدیریت جدید سینما با حاشیه‌هایی روبرو شد که با وجود داشتن پروانه نمایش در زمان مقرر روی پرده نرفت ولی سرانجام از سوی شورای صنفی نمایش اعلام شد که از ۲۶ آبان در سینماهای کشور اکران خواهد شد و بر همین اساس پوستر آن نیز با طراحی عرفان بهکار رونمایی شده است.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» که در سال ۹۱ ساخته شد، بیش از یک میلیارد تومان و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فروختند.

در ماه‌های گذشته که گیشه سینماها به دلیل کرونا از رونق افتاده بود، فیلم کمدی «دینامیت» و بعد از آن «قهرمان» مخاطب نسبتا خوبی را به سینماها کشاندند و فیلم «دینامیت» در روزهای گذشته به فروش حدود ۲۲ میلیارد تومان و «قهرمان» به ۶ میلیارد تومان رسیده است.

دست‌اندرکاران فیلم «گشت ۳» پیش‌بینی می‌کنند که این فیلم در همین دوران محدودیت‌های کرونایی مخاطب قابل توجهی را جذب کند. 

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.

«گشت ارشاد» دوباره می‌فروشد؟

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها